شگرد خودروسازان چینی برای در دست گرفتن بازار ایران

درحال حاضر خودروسازان چینی براساس هدف گذاری‌ها محصولات خود را با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهند اما از طرف دیگر با گران کردن لوازم یدکی محصولات سعی در کسب سود بیشتر دارند.

این روزها بازار خرید و فروش خودرو همچنان راکد بوده و خبری از خریدار نیست.

البته در این شرایط رکود شرکت‌های چینی با تنوع محصول و ارائه تخفیفات مختلف سعی در جذب مشتری برای محصولات خود دارند. این در حالی است که خودروسازان داخلی همچنان بر تولیدات گذشته خود اصرار و تلاشی برای تولید محصولات جدید به بازار نمی‌کنند.

رضایی یکی از فروشندگان خودرو در همین زمینه  می‌گویند: امروز دیگر مردم تمایلی به خرید خودروهای قدیمی ندارند و بیشتر ترجیح می‌دهند محصولات جدیدتری را خریداری کنند. در این زمینه شرکت‌های چینی بسیار خوب عمل کرده و هر چند ماه یکبار محصول جدیدی را با آپشن های مختلف راهی بازار می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های چینی در حوزه خدمات پس از فروش تاکنون نتوانسته اند رضایت مشتریان را بدست آورند، گفت: علاوه بر این براساس هدف گذاری‌ها خودروسازان چینی محصولات خود را با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرارمی دهند اما از طرف دیگر با گران کردن لوازم یدکی محصولات سعی  در کسب سود بیشتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.