پاگانی 5،000،000 دلاری در شارجه امارات متحده عربی

خاص‌ترین خودروهای جهان یعنی پاگانی گه به همراه یک پلاک خاص با شماره ۱ که شاید یکی از گران قیمت ترین خودروهای روی زمین است و باقیمتی در حدود  قیمت ۱۸ میلیون درهم  در شارجه امارات متحده عربی به فروش رسید.

۱۸ میلیون درهم اماراتی‌ها معادل ۴.۹ میلیون دلار استو باید بدانید  فقط پلاکش که تنها شماره “۱” است به تنهایی ۲ میلیون دلار قیمت دارد.
گفتنی است که این مزایده با ۱۳۴۰ مناقصه، بزرگ‌ترین حراج درامارات متحده عربی از نظر تعداد مناقصه به شمار می‌رود که در انتها تاجری به نام “عارف احمد زارونی” پیروز از این مناقصه بیرون می‌آید. وی در خصوص این مزایده می‌گوید که من همیشه جاه‌طلبی خاصی نسبت به شماره “۱” دارم و در هر چیزی باید بهترین‌ها را داشته باشم، لذا این پلاک هم دقیقاً چیزی است که نیاز دارم.
وی در ادامه عنوان کرد که قصد فروش چنین خودرویی را نخواهد داشت و آن را فقط برای استفاده شخصی بکار خواهد برد. البته عارف احمد به عدم فروش پلاک شماره “۱” اشاره داشته و سرنوشت پاگانی هوایرا در هاله‌ای از ابهام است و ممکن است پلاک آن برداشته شده و بر روی خودروی دیگر شاید از جنس طلا نصب شود.
علاوه بر این، ۶۰ خودروی دیگر با پلاک‌های رُند همچون “۹۱۱” بر روی پورشه ۹۱۱، پلاک ۱۲، پلاک “۹۱۸” بر روی پورشه ۹۱۸ و… به فروش رسید که مجموع آن‌ها به ۵۰ میلیون درهم یعنی حدود ۱۳.۶ میلیون دلار رسیده که بزرگ‌ترین آن مربوط به همین پاگانی هوایرا با پلاک “۱” می‌شود.در انتها گفته شده که تمامی پول‌های کسب شده از این مزایدات به موسسات خیریه و کودکان گرسنه آفریقایی اعطا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.