معرفی رنو کلیو مدل 2017 (RenaultClio)

بیست و شش سال از تولید  رنو کلیو می گذرد رنو  با فروش بیش از ۱۳ میلیون خودرو در سراسر جهان بعنوان یکی از بهترین فروشنده ها امسال  نسل چهارم  رنو کلیو  این خودرو را تولید کرد.رنو کلیو جدید بسیار اغوا کننده است و اینها همه به لطف طراحی کاملا جدید بدنه و فیس جلو ،همچنین  چراغ های جدید کاملا LED می باشد.باید بدانید که  رنو کلیو مدل ۲۰۱۷ دارای سیستم انتقال قدرت خطی یو پی اس است.

 Renault Clio 2017 1280 02 - معرفی رنو کلیو مدل 2017  (RenaultClio)

از دیگر موارد جدید در طراحی رنو کلیو  ۲۰۱۷ باید به چراغ های C شکل دی لایت  با طراحی خاص همچنین حجلو  پنجره با خطوط مشکی و موازی که به هر دو چراغ جلو وصل شده و در وسط خود لوگوی بزرگ رنو را دارد .در زیر این جلو پنجره شما دریچه دیگر هوا را مشاهده می کنید که در اصل باید این جلو پنجره را دو تکه بدانیم.در دوسمت قسمت پایینی سپر چراغ های مردن و زیبای مه شکن قرار داده شده اند .

Renault Clio 2017 1280 04 - معرفی رنو کلیو مدل 2017  (RenaultClio)

چهار رنگ بدنه جدید برای رنو کلیو  اضافه شده است ( قرمز جیغ، خاکستری تیتانیوم ،سفید صدفی و آبی متالیک)، رینگها در نیز جدید هستند.دستگیره های درب همرنگ بدنه هستند و زوار های دور پنجره از جنس کروم می باشند.نکته جذاب استفاده از دستگیره درب عقب در گوشه بالای خودرو است چیزی که قبلا در ولستر مشابهش را دیده بودیم.

Renault Clio 2017 1280 05 - معرفی رنو کلیو مدل 2017  (RenaultClio)

البته در قسمت عقب خودرو رنو کلیو جدید فقط شاهد چراغ های عقب ارتقا یافته با طراحی مدرن و جدید می باشیم.نکته مورد توجه این است که تحلیلگران خارجی اعتقاد بر این دارند که رنو کلیو  جدید ما فیس خود را با کمی تغییر از خودروی مگان برادر بزرگتر به عاریه گرفته است.

از مزایای رنو کلیو ۲۰۱۷   استفاده از موادبا کیفیت بالاتر نسبت به مدل قبلی  و پلاستیک های نرم و درجه یک   است. تریم مورد استفاده در داخل به شکل چرم مشکی با نوار های قرمز رنگ است که از صندلی گرفته  و کنسول خودرو تا دریچه های خروجی هوا این امر رعایت شده است.دستگیره های درب از داخل و اتصالات فلزی داخلی همگی از جنس کروم است.

Renault Clio 2017 1280 0b - معرفی رنو کلیو مدل 2017  (RenaultClio)

 رنو کلیو جدید در زیر کاپوت خود از موتور قدرتمند ۱.۵  لیتری  با توان ۱۱۰ اسب بخار از نوع DCI   دیزلی مجهز به  سیستم انتقال قدرت شش سرعته    و موتور  بنزینی ۱.۲ لیتری از نوع TCE  با توان ۱۲۰  اسب بخار بایک سیستم انتقال قدرت جدید اتوماتیک  با کلاچ دوگانه EDC است.

برای ارائه بهتر  رضایت مندی به مشتریان رنو کلیو با طیف وسیعی از آپشن ها و امکانات جدید در لیست فروش قرار گرفته است. سیستم چند رسانه ای،  رنو R-لینک  جدید، سیستم صوتی عالی و  با کیفیت بوز برای داشتن یک تجربه صوتی به یاد ماندنی از جمله آنهاست.علاوه بر موارد قبلی  سنسور پارک عقب و  جلو و یک دوربین دید عقب که بخوبی فضای پشت سر شما را در مانیتور نشان می دهد.فرمان تمام چرم ناپا ، اهرم دنده ی چرمی ناپا  ، پانل درب های خاص و داشبورد جدید و احاطه صندلی های چرمی و همچنین کمک پارک تنها اطلاعاتی می باشد که این شرکت در اختیار ما قرار داده است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.