پیش معرفی خودروی جدید جیلی امگرند GL

 نام خودروی جدید شرکت جیلی جیلی امگرند GL  است که بعنوان یک سدان جدید در کشور چین قرار است تولید شود. جیلی اولین تصاویر رسمی از سدان جدید جیلی امگرند GL  را در رسانه ها منتشر کرد که همانگونه که مشاهده می کنید به یک ماشین زیبا تبدیل شده است .البته قرار است بزدی مدل هاچ بک جیلی امگرند GS نیز رونمایی شود. جیلی امگرند GS و جیلی امگرند GL   توسط پیتر Horbury طراحی شده است، به طور کلی طراحی بسیار تمیز، با موضع ورزشی است.

geely emgrand gl 1 660x470 - پیش معرفی خودروی جدید جیلی امگرند GL

 قرار است جیلی امگرند GL  با موتورهای حرفه ای ۱.۳  لیتری توربو با توان  ۱۳۰hp و ۱۸۵nm و ۱.۸ لیتری با توان ۱۳۳hp و ۱۷۰nmبهره ببرد که هر دو متور مجهز به یک گیربکس  شش سرعت دستی و یا شش سرعته DCT می باشند.ابعاد جیلی امگرند GL به ترتیب  ارتفاع / عرض / طول ۴۷۲۵/۱۸۰۲/۱۴۷۸ میلی متر  و فاصله بین دو محور ۲۷۰۰ میلی متر است.

geely sedan 2 660x393 660x393 - پیش معرفی خودروی جدید جیلی امگرند GL

متاسفانه بیش از این اطلاعاتی از خودرو در دسترس نیست ولی با توجه به نظر عکاسان حاضر در نمایشگاه های خودرو این خودرو در داخل خود دارای صندلی های چرمی فرمان ورزشی و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در وسط است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.