بررسی میتسوبیشی میراژ G4 مدل 2017

میتسوبیشی موتورز در شمال امریکا در شرکت (MMNA)  از مدل جدید ۲۰۱۷  میتسوبیشی میراژ G4  پرده برداری کرد. مدل جدید این خودرو دارای طراحی جدید نزدیک تر شدن به استاندارد های محیط زیست   ،چابکی، اتصال به محیط های اجتماعی ، قیمت مناسب در برابر ارزش خرید است.این خودرو در بهار ۲۰۱۶ در نمایندگی های فروش موجود خواهد بود.

Mitsubishi Mirage G4 2017 1280 02 - بررسی میتسوبیشی میراژ G4 مدل 2017

این خودرو بر اساس طراحی و پلتفرم میسوبیشی  میراژ GT ساخته شده است.همان مدل هاچ بک این خودرو که در روز های آینده به بررسی آن قطعا خواهیم پرداخت.همانگونه که میدانید  میراژ GT زیاد مورد استقبال قرار نگرفت و شاید این مدل به عنوان سدان محبوب تر باشد  و بخشی از زیان های این شرمت را جبران کند .

Mitsubishi Mirage G4 2017 1280 0b 1 - بررسی میتسوبیشی میراژ G4 مدل 2017

 میتسوبیشی میراژ G4 در زیر کاپوت خود از یک موتور ۱۲۰۰ سی سی ۳ سیلندر که می تواند   به مقدار تقریبی ۸۰ اسب بخار نیرو و ۷۵ پوند بر فوت گشتاور ایجاد کند که این قدرت را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی و  ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل کند.

Mitsubishi Mirage G4 2017 1280 13 - بررسی میتسوبیشی میراژ G4 مدل 2017

اضافه کردن تعداد زیادی از امکانات به این مدل ساب کامپکت سبب بالارفتن راحتی و افزایش لذت رانندگی با این خودرو می شود.از جمله این امکانات می توان به اضافه شدن سیستم  اتصال گوشی های هوشمند ، پشتیبانی از اپل سیستم Android ™ کار ، ۷ کیسه هوا، تهویه هوا، کی لس ، پنجره برقی، بلوتوث، کنترل صوتی و کلید روی فرمان، فرمان تلسکوپی قابل تنظیم ،رینگ های ۱۵ اینچی آلیاژی ، کنترل تهویه خودکار، صندلی های گرم کن دار، چراغ های مه شکن جلو، آینه های گرم کن دار،کنترل کروز ، سیستم تصویری پخش موزیک میتسوبیشی،فرمان با روکش چرم ، صندلی قابل تنظیم برقی با سیستم نمایش فضای پشت خودرو با دوربین عقب اشاره داشت.

Mitsubishi Mirage G4 2017 1280 11 - بررسی میتسوبیشی میراژ G4 مدل 2017

 ضمانت نامه فوق العاده میتسوبیشی با پشتیبانی کامل ۵ ساله / ۶۰۰۰۰ مایل  و در مدل لیمیتید با گارانتی ۱۰ ساله / ۱۰۰.۰۰۰ مایل یکی از نکات مثبت در میتسوبیشی میراژ G4 است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.