معرفی لوتوس اوورا اسپرت 410 مدل 2017 ( Lotus Evora Sport 410 )

لوتوس اوورا اسپرت ۴۱۰  مدل ۲۰۱۷ به لطف بهرمندی از بدنه سبک وز ن فیبر کربنی خود در سال جدید از کاهش وزن ۷۰ کیلو  گرمی بهرمند است.وزن این خودرو در حدود   ۱۳۲۵ کیلوگرم است.این خودرو قرار است با میزبانی یک بدنه جدید  از عملکرد بالا ی و شتاب  ۰-۱۰۰  ۳.۹ ثانیه ای و بیشترین سرعت ۱۸۶ مایل بر ساعت دست یابد.البته تمام بدنه از فیبر کربن نخواهد بود بلکه در قسمت هایی نظیر سقف، دیفیوزر ها و درب صندوق عقب استفاده شده است.البته این خودرو از رینگ های آلیاژی سفارشی با وزن سبک تر بهره می برد (لاستیک میچلین)که علاوه بر کاهش وزن در لوتوس اوورا اسپرت ۴۱۰ قدرت مانور آیرودینامکی آن هم افزایش داشته است.کاهش وزن در مدل ۴۱۰ سبب شده که این شرکت در مدل جدید ارتفاع را به مقدار ۵ میلیمتر کاهش دهد.

Lotus Evora Sport 410 2017 1024 02 1 - معرفی لوتوس اوورا اسپرت 410 مدل 2017  ( Lotus Evora Sport 410 )

لوتوس اوورا اسپرت ۴۱۰  جدید از سیستم تعلیق قابل تنظیم جدیدی بهره می برد که خود را با توج به سرعت و یا حالت رانندگی تطبیق می دهد.که در کنار یک سیستم دیفرنسیل لغزش محدود جایی برای خطا در خودرو بخصوص در سر پیچ های تند نمی گذارد.لوتوس اوورا اسپرت ۴۱۰  در مدل ۲۰۱۷ خود از یک موتور شش سیلندر ۳۵۰۰ سی سی  ۶ سیلندر سوپرشارژ استفاده کرده است که می تواند ۴۱۰ اسب بخار در ۷۰۰۰ دور در دقیقه و ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور در ۳۵۰۰ دور در دقیقه تولید کند و این نیرو را از طریق سیستم انتقال شیف ترونیک به چرخ ها منتقل کند.شتاب ۰ تا ۱۰۰ همانگونه که در ابتدا اعلام کردیم در حدود ۳.۹ ثانیه و تاپ اسپید این خودرو ۱۸۶ مایل یا  ۳۰۰ کیلومتر در ساعت است.

Lotus Evora 410 Sport 1011 876x535 - معرفی لوتوس اوورا اسپرت 410 مدل 2017  ( Lotus Evora Sport 410 )

کاهش وزن این خودرو اجازه داده است مجدد تعلیق، با هندسه بهبود یافته و کاملا تجدید نظر شده با نوسانات کم، نیز به عنوان یک  و ارتفاع سواری کمتر از اوورا ۴۰۰. در نتیجه، دست زدن به واضح تر است، همراه با بدن بهتر و کنترل رول، هنوز راحتی سواری و خونسردی را حفظ است. فوق العاده سبک وزن، ۱۰ پره جعلی چرخ آلومینیومی، و اختیاری لاستیک جام میچلین ۲، کامل تجدید نظر پویا خودرو.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.