معرفی مزدا MX-5 RF مدل 2017 (MX-5 RF mazda)

مزدا MX-5 نسخه فوق العاده محبوب این شرکت است که سراسر جهان است دارای تولید ۱ میلیونی است.این  در حالی است که نسل چهارم  این خودرو به شکلی است که  لذت رانندگی را با یک خودروی اسپرت و چابک با مدل خودرو های سقف دار با یک ظاهر طراحی فست بک نفیس به شما می دهد.

Mazda MX 5 RF 2017 1024 05 - معرفی مزدا MX-5 RF مدل 2017  (MX-5 RF mazda)

مزدا MX-5 RF با قیمتی در حدود ۳۰۰۰۰ دلار دارای موتور درون خطی-۴ سیلدر با حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی از نوع اسکای اکتیو است که می تواند ۱۵۵ اسب بخار و ۱۴۸ نیوتن بر متر نیرو تولید کند.گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در این خودرو با این موتور می تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ در حدود  ۷.۴ ثانیه طی کند و در ادامه سرعت خود را به ۱۳۰ مایل بر ساعت برساند.

Mazda MX 5 RF 2017 1024 02 - معرفی مزدا MX-5 RF مدل 2017  (MX-5 RF mazda)

یک طراحی جدید و منحصر به فرد به شما اجازه می دهد تا لذت  یک مدل جدید از رانندگی را در هوای آزاد داشته باشید.نتیجه اینکه مزدا MX-5 RF (فست بک )، نامی است که نشان دهنده ماشین سقف دار و فست بک جمع شونده است . (معنی حروف RF )

Mazda MX 5 RF 2017 1024 0a - معرفی مزدا MX-5 RF مدل 2017  (MX-5 RF mazda)

هدف طراحی برای مزدا MX-5 RF ایجاد فرم ایده آل برای یک نسخه ماشین سقف دار از MX-5 بود. به عبارت دیگر، آن را برای رسیدن به یک طراحی سقفی کاملا جدید که ترکیبی از یک کابین زیبا با شبح از یک ماشین سقف دار و رانندگی در  آسایش و هوای آزاد است  فراهم کند .در حالی که پانل های سقف بالای سر و تماس پنجره های شیشه ای در خارج از نظر محو می شودند، این عبارتی واقعا منحصر به فرد است.

 Mazda MX 5 RF 2017 1024 08 - معرفی مزدا MX-5 RF مدل 2017  (MX-5 RF mazda)

رنگ خاکستری برای این خودرو بخوبی برازنده است.این رنگ بدنه جدید  به تازگی برای اولین بار در CX-9 توسعه یافته استکه به عنوان یک خودروی سه ردیفه متقاطع SUV متوسط ​​معرفی شده است. ماشین خاکستری برای بیان زیبایی از قدرت و دقت یک ماشین مناسب است . با کنتراست قوی بین نور و سایه و براقیت.

Mazda MX 5 RF 2017 1024 02 - معرفی مزدا MX-5 RF مدل 2017  (MX-5 RF mazda)

طراحی داخلی مزدا MX-5 RF    شامل پانل های بدنه  که در اطراف  درب قرار دارد  و ویژگی های طراحی داخلی این خودرو به نظر کارشناان چیزی بالاتر از یک خودرو سواری عادی است.و حال هوای لوکس سواران را دارد.صفحه نمایش اطلاعات خودرو با سایز عالی  ۴.۶ اینچ تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را بر آورده می کند.جنس صفحه نمایش از LCD رنگی TFT است.داشبورد و پانل های درب و رکش صندلی ها از جنس با کیفیت و چرم قابل  لمس ناپاست که دارای دوخت خاکستری است .

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

4 نظرات
  1. کعبی می گوید

    سلام قیمت این ماشین به پول ایران چنده???

  2. کعبی می گوید

    سلام قیمت این ماشین به پول ایران چنده

  3. hamed می گوید

    سلام.این ماشین از کی میشه خریداری کرد؟قیمت فول آپشن این ماشین چند؟

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام.چه سوال بجا و به موقعی.این خودرو دقیقا طبق روز شما شرک مزدا که در سایت قرار داده شده است در سه رو دیگر به رونمایی رسمی و قیمت گذاری این خودرو می پردازد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.