شرایط فروش ویژه ماه مبارک رمضان آرین موتور اعلام شد

آرین موتور ، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ، در راستای تکریم مشتریان خود در ماه مبارک رمضان ، شرایط فروش اقساطی ۲۴ ماهه با بهره کم ( کارمزد ۱۴%) را در کنار شرایط فروش ۱۲ ماهه بدون بهره ، برای اولین بارعرضه کرده است .

در این شرایط فروش  خودروهای  اوتلندر جدید ۲۰۱۶ ، لنسر ۲۰۱۶ و میراژ ۲۰۱۶ با شرایط اقساط ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۴% به خریداران محترم محصولات میتسوبیشی ارائه شده است .
پیش پرداخت اوتلندر ۲۰۱۶ و لنسر ۲۰۱۶ در سه مرحله دریافت می گردد.همچنین خودروها در موعد تحویل ۱۵ ، ۶۰ و ۹۰ روز تحویل مشتریان می شود .
شرایط اقساط ۱۲، ۱۵ و ۲۴ ماهه “بدون کارمزد” در خصوص سایر محصولات همچنان به قوت خود باقی است .مشتریان محترم می توانند اوتلندر جدید ۲۰۱۶، ای اس ایکس جدید ۲۰۱۶ و لنسر ۲۰۱۶ را با شرایط اقساط ۱۲ ماهه بدون کارمزد وهمچنین میراژ را با شرایط اقساط ۱۵ ماهه بدون کارمزد خریداری کنند . اوتلندر ۲۰۱۵ نیز همچنان با شرایط اقساط ۲۴ ماهه  بدون کارمزد و تحویل ۱۵ روزه به مشتریان محترم عرضه می شود.
برای اطلاع دقیق تر از شرایط فروش مشتریان محترم می توانند به صفحه شرایط فروش در وب سایت  آرین موتور به آدرس www.arian-motor.com  مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.