جشن تولد لامبورگینی با “میورا اونتادور”

باور اینکه گروه خودروسازی “لامبورگینی” پنجاه سال گذشته را با ما سپری کرده، سخت است. سال ۲۰۱۶ پنجاهمین سال تاسیس ابرخودروها با موتورهای متوسط لامبورگینی در جهان محسوب می‌شود و مسلما این خودروسازی مسئله به این مهمی را فراموش نکرده است.

لامبورگینی 2 - جشن تولد لامبورگینی با "میورا اونتادور"

 لامبورگینی برای جشن گرفتن این مناسبت، از نسخه‌ای ویژه از مدل‌های “اونتادور میورا هومیج ” رونمایی کرده است.

خودرو ارائه شده “اونتادور میورا هومیج ” از طرف لامبورگینی، یک نسخه ویژه از مدل کوپه این خودرو است که قدرت و زرق و برق امروزی‌اش را مدیون مدل “میورا”ست.

“میورا” به نوعی پایه و اساس مدل “اونتادور” جدید محسوب می‌شود که دقیقا ۱۰ سال پیش در چهلمین سالگرد تولد لامبورگینی با یک مدل مفهمومی شیک و مدرن و بسیار متفاوت از اسلاف خود در میان خودروهای جهان درخشید.  این خودرو هرگز به خط تولید لامبورگینی نرفت، اما به عنوان یکی از ذخایر گران و ارزشمند در موزه این شرکت نگه‌داری می‌شود.

لامبورگینی 3 - جشن تولد لامبورگینی با "میورا اونتادور"

در حال حاضر لامبورگینی تنها ۵۰ دستگاه از خودروهای “اونتادور میورا” را ساخته و ادعا می‌کند که تعداد زیادی از آنها در جهان به فروش رفته است.

آنچه که در اولین تبلیغات گسترده مدل “اونتادور میورا هومیج” به نمایش درآمد بازتاب رنگ و مشخصات اصلی “میورا”ست. ( البته از همان مدل اولیه که در دهه ۱۹۶۰ ساخته شده بود) رنگ بدنه در قسمت بالا و ترکیب آن با رنگی متمایز در قسمت پایین آستانه در، تکمیل شده است.

“میورا” اصلی سال‌ها پیش و قبل از ارائه مدل مفهومی آن در رنگ‌ها متفاوتی به مشتریان عرضه شد، در مدل جدید “اونتادور میورا هومیج” نیز تلاش شده تا این اتفاق برای مشتریان رقم بخورد. ترکیب و رنگ‌بندی تقریبا شبیه مدل‌های محبوب لامبورگینی در دهه ۱۹۶۰ میلادی است. آنچه که “میورا” را در دنیای خودروهای دهه ۶۰ جاودانی ساخت ترکیب بخش فنی و اتاق آن بود.

لامبورگینی 1 - جشن تولد لامبورگینی با "میورا اونتادور"

سامانه مولد “اونتادور میورا هومیج” ویژه همان پیشرانه (موتور) ۶.۵ لیتری V12 ۶۹۱ اسب بخاری است. عملکرد این خودرو هنوز جذاب و دیدنی است و تنها در ۲.۹ ثانیه به شتاب بین صفر تا صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و می تواند با بیشینه سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت به مسیر خود ادامه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.