شاسی بلند جدید چری کری K60 مدل 2017 (Chery Karry K60)

اولین تصاویر جاسوسی از  خودروی شاسی بلند جدیدچری کری K60 را برای بار اول بدست ما رسید که بلافاصله این تصاویر را بر روس سایت قرار دادیم. یک ترکیب جالب از سبک خودروی SUV  و MPV  که قرار است بزودی در سه ماه سوم سال ۲۰۱۶ به عنوان مدل ۲۰۱۷ وارد بازار شود.در طراحی بیرونی این خودرو از اتصالات و چلو پنجره ، لول اگزوز و نوار های کروم بخوبی استفاده شده که فقط در خودرو های لوکس شاهد آن هستیم.

chery karry k60 2a - شاسی بلند جدید چری کری K60 مدل 2017 (Chery Karry K60)

 در داخل  چری کری K60 از تریم چرم نارنجی و مشکی   مصنوعی بسیار با کیفیت و البته محبوب در بازار خودروی چین استفاده شده است. طراحی داخلی بخوبی حال هوای خودرو های اسپرت را دارد و  دارای یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی است. این خودرو به مقدار زیاد به  خودروی V3 Cowin  شباهت دارد .در اصل ساخت این مدل بدلیل در دست گرفتن  بخش بازار  مورد پست جوانان تولید و عرضه شده است.

chery karry k60 1a 660x471 - شاسی بلند جدید چری کری K60 مدل 2017 (Chery Karry K60)

در زیر کاپوت  چری کری K60  از موتور  ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی با توان  ۱۰۹hp اسب بخار نیرو  و ۱۴۰nm نیوتن بر متر گشتاور است.این نیرو توسط یک گیربکس ۵ سرعته   دستی به  چرخ های جلو منتقل می شود. این خودرو دارای ابعاد بترتیب ۴۶۰۶/۱۷۹۰/۱۷۵۰  میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۶۵ میلی متراست. چری کری K60  دارای مدل های ۵ سرنشین و ۶ سرنشین   است و دارای قیمتی در حدود . ۶۰.۰۰۰ سوان  در مدل پایه  و ۸۰.۰۰۰ یوان در مدل فول است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.