بررسی کادیلاک CTS مدل 2017 (Cadillac CTS)

کادیلاک CTS  مدل ۲۰۱۷ در زیر کاپوتش دارای  یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با توان تولید  ۲۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور است. خریدارانی که به دنبال خودروی قوی تر هستند می توانند از موتور  تنفس طبیعی ۳.۶ لیتری V6 که توان تولید ۳۳۵ اسب بخار و ۲۸۵ پوند فوت گشتاور را  دارد سفارش دهند که در صورت نیاز به قدرت بیشتر باز هم موتور سوم  BITURBO 3.6 لیتری V6 با ۴۲۰ اسب بخار و ۴۳۰ پوند فوت گشتاور نیرو در دسترس است.

2017 cadillac cts 1 - بررسی کادیلاک CTS  مدل 2017 (Cadillac CTS)

کادیلاک CTS جدید در قسمت های طراحی بدنه به خصوص جلو پنجره و سپر عقب بروز شده. جلو پنجره جدید مشبک همه جدید که از نظر طراحی به خودروهای سطح  CT6 نزدیک شده است.اضافه شدن یک سپر عقب جدید، سر اگزوز ها جدید  ، رینگ‌های جدید،ودیفیوزر همگی ظاهری شکیل به این خودرو داده اند..اضافه شدن رنگ بندی جدید برای کادیلاک CTS از جمله رنگ های کربنی  تیره و سفید اسپرت ، برنزی تلماسه ای و نقره ایمتالیک خود سبب تنوع در این خودرو شده است.

2017 cadillac cts 4 - بررسی کادیلاک CTS  مدل 2017 (Cadillac CTS)

 در داخل کابین  کادیلاک CTS از سیستم های مختلفی همانندسیستم سرگرمی CUE،  اپل کارپلی  ،iTunes ، اتو گوگل اندروید  و اینترنت ۴G LTE و WIFI ،آینه هوشمند داخلی که بجای بازتاب تصویر بیرون از یک آینه بهره می برد،

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.