ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی به منطقه آزاد ارس هم رسید

2500 - ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی به منطقه آزاد ارس هم رسید

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با بیان اینکه مذاکره با اماراتی‌ها برای تاسیس بانک خارجی در این منطقه ادامه دارد، گفت: تا کنون هیچ خودرویی از منطقه آزاد ارس برگشت نخورده و ورود خودروهای بالای ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی از این منطقه ممنوع است.

محسن عرب باغی درباره تاسیس بانک خارجی در این منطقه، اظهار داشت: مذاکرات با سرمایه گذاران اماراتی ادامه دارد و اطلاعات لازم به کارشناسان ارائه شده و سرمایه گذاران چندین بار برای رصد بازار از منطقه بازدید کرده اند.

وی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران خارجی از سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس، گفت: سرمایه‌گذاران ترکی، آذری و حتی روس برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری و … اعلام امادگی کرده اند.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با بیان اینکه محصولات تولید شده در ارس می تواند جایگزین بازار ترکیه در روسیه باشد، ادامه داد: ۲۵۰هکتار محصولات گلخانه ای در این منطقه در دست بهره برداری است که این محصولات به روسیه ارسال می شود.

منطقه آزاد ارس - ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی به منطقه آزاد ارس هم رسید

عرب باغی ادامه داد: ترمینال صادراتی منطقه آزاد ارس فعال است و بسیاری از محصولات کشاورزی از این طریق به روسیه ترانزیت می شود.

وی درباره واردات خودرو از منطقه آزاد ارس، اظهار داشت: از زمان تاسیس منطقه آزاد ارس تا کنون یعنی در ۸ سال  ۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو از مبادی رسمی وارد منطقه آزاد ارس شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به محدودیت های واردات خودرو از این منطقه گفت: ورود خودروهای بالای ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی در این منطقه ممنوع است و تا کنون هیچ خودرویی از این منطقه برگشت نخورده است.

عرب باغی با بیان اینمکه محدوده تردد خودروهای منطقه آزاد ارس در استان تا شهر تبریز است، ادامه داد: تا کنون به هیچ خودروی بالا ۲۵۰۰ سی سی مجوز ورود نداده ایم و معتقدم اگر ایران خودرو و سایپا محصولات خوبی وارد بازار کنند این تعداد خودرو از منطقه هم وارد نمی شود.

5 نظرات
  1. r.n می گوید

    یاشاشسین تبریز?

  2. r.n می گوید

    عزیز انقدر سنگ نیریزیارو به سینتون نزنید‌.قانون منطقه ازاد تا شعاع ۱۵۰ کیلومنری هست که تا مرکز تیریز شامل میشه .ثانیا تیبریز خودش منطقه ازاد هست برو خوب مطالعه کن

  3. رضا می گوید

    همه جا این طوریه
    عدالت و قانون فقط برای بدبخت ، بیچاره هاست ،
    در ضمن تبریز منطقه آزاد نیست فقط ماشین های منطقه آزاد می تونن تا اونجا تردد داشته باشن که دلیلش همون عدالت هست !

  4. میرحمید می گوید

    چه جالب که اهواز جزو مناطق ازاد نیست اما تبریز هست! چه جالب که به تبریز برای واردات ماشینای هیولاوار گیر نمیدن اما به اهواز چرا! چه جالب که امثال نعمت زاده تبریزین و تاحالا هیچ چیزی به تبریز نگفتن! دنیای جالبی داریم،ان وقت عرق مصنوعی هم بایستی داشته باشیم!

  5. میرحمید می گوید

    چه جالب که اهواز جزو مناطق ازاد نیست اما تبریز هست! چه جالب که به تبریز برای واردات ماشینای هیولاوار گیر نمیدن اما به اهواز چرا! چه جالب که امثال نعمت زاده تبریزین و تاحالا هیچ چیزی به تبریز نگفتن! دنیای جالبی داریم،ان وقت عرق و عشق مصنوعی هم باید به ما تزریق شود!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.