پیش بررسی مرسدس بنز E کلاس کوپه مدل 2018 ( Mercedes E-Class Coupe)

 مرسدس بنز  E  کلاس کوپه مدل ۲۰۱۸ قرار است در اوایل سال آینده  به صورت رسمی رونمایی کرد.به دنبال انتشار تصاویر جذاب این خودرو در فضای مجازی بخوبی می توان متوجه شد که این خودرو از فیس  جلویی شیک با جلو پنجره مشبک تک نواره، چراغهای جلو sweptback، و دریچه های هوای بزرگ بهرمند است. ظاهر طراحی شده اسپرت که علاوه بر بروز رسانی های ظاهری بشدت عضلانی شده است.عکس های جاسوسی قبلی نشان دادند که کابین خودرو همان کابین مورد استفاده برای مدل سدان این خودروست و تعداد  انگشت شماری از تغییرات جزئی از جمله دریچه های هوا جدید و یک کنسول مرکزی جدید و  یک ساعت آنالوگ به این کابین اضافه شده است.

mercedes e class con 2 1600x0w - پیش بررسی مرسدس بنز  E  کلاس کوپه مدل 2018   ( Mercedes E-Class Coupe)

 موتور مورد استفاده در مرسدس بنز  E  کلاس ۲۰۱۸ از نوع  توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با ۲۴۱ اسب بخار و بی توربو  ۳.۰ لیتری V6 است که توان تولید ۳۹۶ اسب بخار و ۳۸۴ پوند فوت گشتاور را دارا است. همچنین طبق روال قبلی یک موتور قوی تر و لوکس  E63 با توان  خروجی  ۶۱۲ اسب بخار  برای این خورو در نظر گرفته شده است.

mercedes e class coupe rendering - پیش بررسی مرسدس بنز  E  کلاس کوپه مدل 2018   ( Mercedes E-Class Coupe)

 بهر حال برای علاقه مندان این خودرو فرصت مناسبی است تا در نمایشگاه خورویژنو  در سال ۲۰۱۷  به تماشای رونمای رسمی مرسدس بنز  E  کلاس کوپه مدل ۲۰۱۸ بنشینند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.