دی اس خود را برای تولید و فروش SUV های هیبریدی آماده می کند

آرناد ریبات مدیر بخش فروش و بازاریابی دی اس در حاشیه مسابقات فرمولا E با اشاره به این مطلب گفت عرضه نسل جدید محصولات دی اس طی دو سال آتی آغاز شده و در این میان یک اس یو وی جدید زودتر از بقیه وارد بازار خواهد شد.

دی اس - دی اس خود را برای تولید و فروش SUV های هیبریدی آماده می کند

وی در گفتگویی با نشریه اتوکار افزود : « ما در موج دوم محصولات خود بخش مهمی از بازار خودروهای لوکس یعنی سدان و اس یو وی را هدف گرفته ایم » و در خصوص سیستم های انتقال قدرت هیبریدی اشاره کرد : « ما به توسعه خودروهای الکتریکی و هیبریدی ادامه خواهیم داد؛ چرا که به کارآیی آنها در محصولات خود به ویژه در انواع چهار در چهار اعتقاد داریم. بنزین انتخاب اصلی ما برای موتورهای احتراق داخلی خواهد بود چرا که تجربه فروش اخیر محصولات ما نشان داده است ذائقه بازار خودروهای لوکس در حال تغییر تدریجی از دیزل به سمت بنزین است. »

در حالی که ریبات از حضور قدرتمند در محدوده اس یو وی و سدان صحبت میکند این نکته را نیز تایید کرده است که رونمایی از اس یو وی جدید برای سهیم شدن در رشد پرشتاب این بخش ضروری است و ادامه داد : « اما فراموش نکنید که محصولات سدان نیز از جایگاه مهمی در اروپا و به ویژه در انگلیس برخوردار هستند. »

دی اس 2 - دی اس خود را برای تولید و فروش SUV های هیبریدی آماده می کند

دی اس

وی اشاره کرد دی اس به دنبال ارائه یک اس یو وی جوان پسند است تا نظر مشتریانی که به دنبال مد و لذت رانندگی هستند را جلب نماید؛ زیرا این تصویری است که شرکت میخواهد در ذهن مشتریان ایجاد نماید. « ما با تلاش مستمر میتوانیم یک نسل خاص ایجاد کنیم. نسلی که میخواهند متفاوت بودن خود را به نمایش بگذارند و این دسته از مشتریان هستند که خریدار محصولات دی اس خواهند بود. »

دی اس قصد دارد تا پیش از پایان دهه جاری میلادی حداقل ۶ محصول کاملا جدید در بازار خودروهای لوکس ارائه کند. اما در بلند مدت اتومبیل های اسپرت نیز در دستور کار قرار خواهد داشت. ریبات خاطرنشان کرد عرضه کانسپت های تمام الکتریکی مانند E-Tense نشان از عزم دی اس برای تولید چنین محصولاتی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.