تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان

آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان مدل ۲۰۱۷ هر دو موفق شدند در تست تصادف موسسه‌ی Euro NCAP پنج ستاره‌ی ایمنی را دریافت کنند.

موسسه‌ی Euro NCAP که به عنوان مرکز همکار موسسه‌ی ANCAP استرالیا شناخته می‌شود در جدیدترین آزمایش، به دو خودروی آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان، پنج ستاره‌ی ایمنی که بالاترین رتبه نیز محسوب می‌شود، را اعطا کرده است. این نتایج نشان می‌دهد که این خودروها در استرالیا نیز نمرات مشابهی را کسب خواهند کرد.

هر دوی این خودروها از تجهیزات ایمنی بسیاری بصورت استاندارد بهره‌مند هستند که مهم‌ترین آن‌ها وجود سیستم ترمز خودکار اضطراری (AEB) به صورت استاندارد در اروپا است.

آلفارومئو جولیا توانست در زمینه‌ی حفاظت از سرنشینان بزرگسال نمره‌ی بسیار خوب ۹۸ درصد، در زمینه‌ی حفاظت از سرنشین خردسال نمره‌ی ۸۱ درصد، در زمینه حفاظت از عابر پیاده نمره‌ی ۶۹ درصد و در انتها برای کارایی سیستم‌های کمکی ایمنی خود نمره‌ی ۶۰ درصد را کسب کند.

تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان 2 - تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان

این امتیازها برای نسل جدید فولکس واگن تیگوان نیز به شرح زیر است:

برای حفاظت از سرنشین بزرگسال ۹۶ درصد، برای حفاظت از سرنشین خردسال ۸۴ درصد، برای حفاظت از عابر پیاده ۷۲ درصد و در انتها ۶۸ درصد برای کارایی سیستم‌های کمکی ایمنی.

از آغاز سال جاری موسسه‌ی EuroNCAP امتیاز دادن به خودروها را بصورت دوگانه آغاز کرده است؛ به این صورت که خودرو یکبار با تجهیزات ایمنی استاندارد مورد آزمایش قرار می‌گیرد و یکبار هم با تجهیزات ایمنی اضافی که سازنده روی آن به صورت آپشن عرضه می کند.

سئات آتکا که خودرویی بر پایه‌ی فولکس واگن تیگوان است نیز در تست‌های اخیر توانست بالاترین نمره را که همان پنج ستاره است، دریافت کند. این شاسی‌بلند نیز از سیستم ترمز اضطراری خودکار بصورت استاندارد بهره‌مند است.

تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان 3 - تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان

میشایل ون راتینگن دبیر کل EuroNCAP در این باره می‌گوید:

سازمان EuroNCAP نشان داد که همکاری بین دولتمردان، مشتریان و کلوپ‌های اتومبیل تا چه حد می‌تواند موثر واقع شود. ما از این که می‌بینیم سازندگان خودرو در اروپا، تجهیزات ایمنی پیشرفته را به صورت استاندارد عرضه می‌کنند بسیار خوشحال هستیم. گرچه در بازارهای غیر اروپایی همچنان کاستی‌هایی دیده می‌شود.

تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان 11 - تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان 7 - تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان 6 - تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان 5 - تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان 9 - تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان 1 - تست تصادف آلفارومئو جولیا و فولکس واگن تیگوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.