اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر

پژو ۲۰۷i طراحی سال ۲۰۰۸ فرانسه است که همزمان در ۵ قاره جهان عرضه شده است. در طراحی این مدل زیبا و اسپرت از آخرین فن آوری های روز استفاده شده است و به دلیل ایمنی، چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا،مصرف سوخت پایین و استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهای روز اروپا از محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها در سطح جهان برخوردار بوده است.

پژو 207 جدید 11 - اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر

گروه خودروسازی ایران خودرو نیز به تازگی مشخصات پژو ۲۰۷آی جدید را منتشر کرد. این خودرو که مجددا بعد چند وقت ثبت نامش از اواخر سال ۹۴ آغاز شده بود، روز دوشنبه ۱۴ تیرماه مشخصات آن روی سایت ایران خودرو قرار گرفت. در بحث پیش خرید این خودرو باز شاهد بودیم که افراد به نسبت زیادی خودرویی را بدون اطلاعات کامل خریداری کرده‌اند و به سابقه خوب آن در بازار اعتماد داشته‌اند.

پژو 207 جدید 10 - اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر

پژو ۲۰۷آی جدید در بخش بیرونی، به چراغ های جدید در جلو و عقب مجهز شده و ابروی چراغ جلو نور سفید را دارد. همچنین آینه های جانبی خودرو تغییر کرده است. در بخش داخلی ۲۰۷i به مانیتور، پخش DVD، بلوتوث، کروز کنترل و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان مجهز شده است. جالب است که در تصاویر رسمی منتشر شده، امکان تنظیمات سیستم صوتی هم از روی فرمان و هم از پشت فرمان فراهم شده است! همچنین مانیتور خودرو به سیستم رهیاب مجهز بوده و نمای عقب را با دوربین نصب شده در انتهای خودرو نشان می دهد. سنسور پارک دنده عقب نیز روی سپر عقب خودرو نصب است.

پژو 207 جدید 4 - اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر

موتور خودرو از نوع TU5 است که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۴۲ نیوتون متری را تولید می کند. گیربکس خودرو از نوع پنج دنده دستی است. ولی اشاره نشده که از نوع فرانسوی در ۲۰۷ آی جدید استفاده می شود یا مانند گیربکس‌های رانا، از نوع ایرانی آن است.

پژو 207 جدید 5 - اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر

برخی شنیده ها حاکی از آن است که پژو ۲۰۷آی دنده‌ای جدید قیمتی در محدوده ۴۰ میلیون تومان دارد. هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو، در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام کرد که مالکیت پژو ۲۰۷ آی به ایران خودرو واگذار شده است و جز محصولات داخلی این شرکت محسوب می شود و ربطی به قراردادهای جدید پژو- ایران خودرو و شرکت ایکاپ ندارد.

پژو 207 جدید 12 - اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر پژو 207 جدید 16 - اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر پژو 207 جدید 8 - اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر پژو 207 جدید 9 - اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر پژو 207 جدید 6 - اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر

نکته جالب در مورد این خودرو این است که با وجود آن که به موعد تحویل این خودرو چند روزی بیشتر نمانده، هنوز این خودرو روی خط تولید قرار نگرفته و قیمت دقیق آن نیز از سوی ایران خودرو مشخص نشده است .

پژو 207 جدید 1 - اطلاعات کامل پژو 207 جدید ایران خودرو منتشر شد / تصاویر

2 نظرات
  1. مهرداد می گوید

    سلام کسی اطلاع داره گیربکس موتور و سیستم برقش ایرانی هست یا خارجی؟
    اگر خارجی باشه خوبه…

  2. مهرداد می گوید

    سلام کسی اطلاع داره گیربکس موتور و سیستم برقش ایرانی هست یا خارجی؟
    اگر خارجی باشه خوبه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.