تصاویر جاسوسی از رلزرویس فانتوم مدل ۲۰۱۸ (Rolls Royce Phantom)

اولین تصاویر خودروی رلزرویس فانتوم به عنوان مدل تولیدی برای سال ۲۰۱۸  منتشر شد.در اوایل سال جاری بود که رلزرویس اعلام کرد که نسل جدید فانتوم را در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد. حال رلزرویس تصویر مرموزی از توسعه و تولید نسل هشتم فانتوم منتشر کرده است. این تصویر که در خانه رلزرویس گرفته شده، نشان از آن دارد که این خودرو ساز لوکس قصد دارد بطور گسترده ای از آلومینیوم برای محصولات خود استفاده کند.

rolls royce phantom spy photo1 3 - تصاویر جاسوسی از رلزرویس فانتوم مدل ۲۰۱۸ (Rolls Royce Phantom)

رلزرویس فانتوم از سال ۲۰۰۳ وارد بازار شد و در این زمان بجز اضافه شدن فاصله دو محور جلو و عقب تغییر چندانی بر روی آن انجام نشد و بعد ها فانتوم با دو مدل کوپه و Drophead گسترش یافت. فانتوم جدید در کنار مدل Cullinan که محصول SUV رلزرویس برای رقابت با بنتلی Bentayga می باشد عرضه خواهد شد و در نسل هشتم فانتوم قرار است از سیستم های ایمنی و سرگرمی فراتر از حد انتظار استفاده شود.

rolls royce phantom spy photo1 4 - تصاویر جاسوسی از رلزرویس فانتوم مدل ۲۰۱۸ (Rolls Royce Phantom)
هنور مشخص نیست که آیا رلزرویس همانند بسیاری از خودرو سازان قصد دارد از موتورهای کم حجم با توربوشارژ استفاده کند یا از موتور های بزرگ تنفس طبیعی. با اینکه در گذشته مهندسین رلزرویس به موتور های هیبرید اشاره هایی کرده بودند، اما انتظار می رود که این خودروساز لوکس از موتور های سنتی ۱۲ سیلندر در برخی از مدل ها استفاده خواهد کرد.

   rolls royce phantom spy photo1 1 - تصاویر جاسوسی از رلزرویس فانتوم مدل ۲۰۱۸ (Rolls Royce Phantom)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.