نسل آینده‌ دوج چلنجر هلکت احتمالا با پیشرانه ۷۵۰ اسب بخاری عرضه می‌ شود

بر اساس شایعات منتشر شده تولید نسل بعدی دوج چلنجر پاییز سال آینده آغاز خواهد شد. این خودرو به احتمال زیاد قدرتی تا ۷۵۰ اسب بخار خواهد داشت.

دوج چلنجر 16 - نسل آینده‌ دوج چلنجر هلکت احتمالا با پیشرانه ۷۵۰ اسب بخاری عرضه می‌ شود

دوج اعلام کرده است که تولید نسل دوم مدل چلنجر می‌تواند در سال آینده‌ آغاز شود. در حالی که پیش‌تر خبرهایی مبنی بر پایان تولید چلنجر هلکت پس از نسل فعلی با پیشرانه‌ی ۷۰۷ اسب بخاری، وجود داشت، اما نشریه‌ی اتومبیل از توسعه‌ی نسل دوم این خودرو توسط دوج خبر داده است. این خودرو از پلتفرم دیفرانسیل عقب مشابه با آلفارومئو جولیا، چلنجر استاندارد و احتمالا نسل دوم دوج جرنی برخوردار خواهد بود. مهندسین ایتالیایی نسل دوم چلنجر را سبک‌تر و کوچک‌تر از نسل فعلی ا\آن خواهد ساخت و قابلیت‌های دینامیکی آن نیز افزایش خواهد یافت.

دوج چلنجر 4 - نسل آینده‌ دوج چلنجر هلکت احتمالا با پیشرانه ۷۵۰ اسب بخاری عرضه می‌ شود

خریداران چلنجر حق انتخاب بین پیشرانه‌های V6 و V8 را خواهند داشت، ضمن اینکه وجود پیشرانه‌ی چهارسیلندر توربوشارژردار ۳۰۰ اسب بخاری که از سال آینده در جیپ رانگلر ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد، نیز در این مدل دور از انتظار نیست. مشخصات فنی مدل هلکت هنوز اعلام نشده است اما طبق شایعات منتشر شده این خودرو قدرتی در حدود ۷۵۰ اسب بخار خواهد داشت.

دوج چلنجر 17 - نسل آینده‌ دوج چلنجر هلکت احتمالا با پیشرانه ۷۵۰ اسب بخاری عرضه می‌ شود

جالب است بدانید که بر اساس گزارش نشریه‌ی اتومبیل، نمونه‌ی روبازی بر اساس چلنجر برای احیای نام باراکودا ساخته خواهد شد که ابعادی کوچک‌تر از چلنجر خواهد داشت. این مدل ادای احترامی به مدل باراکودا خواهد بود که با برند پلیموث تولید می‌شد.

دوج باراکودا و نسل آینده‌ی چلنجر در صورتی که تاخیری در برنامه پیش نیاید به احتمال زیاد به عنوان مدل‌های ۲۰۱۹ رونمایی شوند. شاید مجبور شویم برای شنیدن غرش نسل بعدی هلکت تا پایان این دهه‌ی میلادی صبر کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.