بررسی خودروی خاص سیتروئن ای مهاری مدل 2017 (Citroen e-Mehari)

 سیتروئن ای مهاری یک وسیله نقلیه متصل به تاریخ  است با نام های خاص در قدیم.اولین مدل و در اصل شروع تولید این خوردو به سال ۱۹۶۸ بر می گردد. سیتروئن ای مهاری مدل ۲۰۱۷ خودرویی است که دارای یک طراحی شاد و از نوع تمام برقی و دوست دار محیط زیست است.ظاهرش بسیار جذاب است.

Citroen e Mehari 2017 1280 0b - بررسی خودروی خاص سیتروئن ای مهاری مدل 2017  (Citroen e-Mehari)

 این خودرو از طریق همکاری خود را با گروه BOLLORE در مرحله جدید وارد شد.و به سرعت می توان جایگاه خود را در بازار بدست بیاورد.خودرویی  شیک با اعتماد به نفس و حتی شاد از واژه هایی است که  برای توصیف مدل جدید سیتروئن می توانیید استفاده کنید.  سیتروئن ای مهاری به عنوان یک خودروی تمام  حرف E  را  با حروف درشت بر روی بدنه خود می بیند.

Citroen e Mehari 2017 1280 0e - بررسی خودروی خاص سیتروئن ای مهاری مدل 2017  (Citroen e-Mehari)

 این خودرو غیر قابل مقایسه با سایر خودرو های همرده است، ساکت و بدون استرس و دارای یک شخصیت منحصر به فرد چه از نظر مفهوم و چه از نظر طراحی.در نمای  خارجی سیتروئن ای مهاری چراغهای جلو دوگانه گویی به شما  با حالت عصبانی خیره شده اند.  خطوط و انحنا ها کمی خشن هستند.طراحی اگرچه کمی ساده  و دمه دستی است ولی این خودرو دارای یک شخصیت کاریزماتیک است .خودرو در ۴ رنگ آبی آسمانی ،نارنجی،سفید ، سیاه  و ۲ تریم داخلی   بژ  و نارنجی قرمز در دسترس است.

Citroen e Mehari 2017 1280 02 - بررسی خودروی خاص سیتروئن ای مهاری مدل 2017  (Citroen e-Mehari)

این خودرو تمام الکتریکی با فن آوری باتری  LMP (لیتیوم پلیمر فلزی) با عمر  طولانی با عملکرد بالا  و همچنین قابلیت اطمینان و امنیت عالی می تواند بیش از  ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بدست بیاورد و  ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با فقط ۱۳ ساعت شارژ  با سوکت ۱۰A یا ۸ ساعت شارژ با سوکت ۱۶A بپیماید.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.