اولین دیدار با لامبورگینی هوراکان سوپر لگرا 2017 ( Lamborghini Huracan Superleggera )

همانگونه که مشاهده می کنید همکاران ما موفق به عکس گرفتن از  لامبورگینی هوراکان سوپر لگرا  جدید در حال تست در پیست نوربرگرینگ شده اند.

بدنه دستخوش برخی تغییرات بزرگ در دستیابی به دان فورس بیشتر و همچنین بهبود خنک کنندگی موتور شده است. در قسمت جلو دارای سه ورودی بزرگ به دو نیم تقسیم شده توسط SPARS طراحی شده و این برای هدایت جریان هوا از طریق نوک خودرو است.در عقب از سپر جدید  با ترکیب جدید و پیچیده و یک شکاف و همچنین  با اگزوز شبیه به اگزوز  GT3 طراحی شده است.

به نظر می رسد مانند یک پوشش موتور جدید وجود دارد، بیش از حد، با کانالهای خنک اضافی. خاموش عقب پایان است که توسط که اسپویلر بزرگ در صدر است. آن را به تنهایی باید برخی از نیروی رو جدی ایجاد کنند.

 لامبورگینی هوراکان سوپر لگرا جدید  ۱۰۰ کیلوگرم (۲۲۰ پوند) از وزن خود را کم کرده است و به احتمال زیاد دارای وزن  ۱۳۰۰ کیلوگرم (۲۹۰۰ پوند) خواهد بود.موتور مورد استفاده در این خودرو  از نوع ۵.۲ لیتری V10، توربور شارژر  با افزایش نسبتا کم ۱۰ اسب بخار بیش از مدل قبلی است. در مدل قبلی این خودرو اسب بخار نیرو تولید می کرد.این خودرو به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک مجهز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.