فیس لیفت مزدا 3 مدل 2017 در کشور استرالیا پرده برداری شد (Mazda 3 facelift)

مزدا ۳ باز طراحی شده رسما در ژاپن رونمایی شد.این رونمایی پیش از ورود به نمایشگاه در کشور استرالیا انجام شد. مزدا بشدت در  مورد  مزدا ۳ جدیدش وسواس به خرج داده تا یک نمونه موفق تولید کند.

mazda 3 hatch 5 - فیس لیفت مزدا 3 مدل 2017 در کشور استرالیا پرده برداری شد (Mazda 3 facelift)

  فیس لیفت جدیدی که در قسمت فیس جلو از جمله جلو پنجره مشبک ، چراغهای جلو جدید و چراغ های مه شکن و چراغ های راهنمای جدید با تزئینات کرومی در طرفین و لوگوی مزدا با جایگاهی جدید در قسمت جلو و نوارهای LED جدید در قسمت زیرین آینه های کناری است ،همچنین در در عقب تغییرات ظریف تر هستند ولی باید در کل بدانید سپر عقب کاملا جدید است  که ویژگی های جدید آن افزایش سطح  اسکالپ  پلاستیک مشکی رنگ است.

mazda 3 hatch rear - فیس لیفت مزدا 3 مدل 2017 در کشور استرالیا پرده برداری شد (Mazda 3 facelift)

در این مدل از سیستم G-Vectoring استفاده شده است که سبب می شود با  کاهش نامحسوس در تحویل گشتاور موتور سبب بهبود دینامیک رانندگی خودرو می شود.هشت گزینه رنگ بدنه شامل قرمز پرمیوم متالیک Soul، خاکستری پرمیوم متالیکMachine، آبی میکای Eternal، نقره ای متالیک Sonic، تیتانیومی میکای Flash، آبی میکای کریستالی Deep، مشکی میکای جت و سفید صدفی میکای Flake برای این خودرو ارائه می شود. کابین فیس لیفت مزدا ۳ مدل ۲۰۱۶ دارای فرمان جدید، نمایشگر مستقل برای سیستم سرگرمی و اهرم دنده و قسمت های کرومی تیزتر روی داشبورد است.

mazda 3 interior 5 - فیس لیفت مزدا 3 مدل 2017 در کشور استرالیا پرده برداری شد (Mazda 3 facelift)

در داخل کابین خودروی فیس لیفت مزدا ۳ نیز بخوبی بروز شده اند .از جمله آنها فرمان جدید،  استفاده از قطعات و اتصالات کرومی برای  داشبورد و درها ،سیستم پارک الترونیکی ،کنسول مرکزی با درب کشویی،. به روز رسانی صفحه نمایش ، صندلی مجهز با حافظه ، نور بالای اتوماتیک می باشد.

mazda 3 sedan hero - فیس لیفت مزدا 3 مدل 2017 در کشور استرالیا پرده برداری شد (Mazda 3 facelift)

در بحث امکانات ایمنی نیز باید به شما بگویم فیس لیفت مزدا ۳ مدل ۲۰۱۷ دارای سیستم های نظیر سیستم پیشرفته هوشمند شهر ترمز، سنسور مادون قرمز نزدیک جدید برخورد با جلو ، سیستم تشخیص عابران پیاده و همچنین وسایل نقلیه، است.

mazda3brochureleakgal3 - فیس لیفت مزدا 3 مدل 2017 در کشور استرالیا پرده برداری شد (Mazda 3 facelift)

در  زیر کاپوت فیس لیفت مزدا ۳ مدل ۲۰۱۷ از یک موتور  ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی، و همچنین  این خودرو دارای دو  موتور قوی تر ۲.۲ لیتری توربو دیزل و   ۱.۵ لیتری توربو دیزل است.هنوز قیمتی از آن اعلام نشده است.باید تا ۱ اوت سال جاری منتظر باشیم.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.