انقلاب صنعت خودرو با آئودی inspired F-Tron با طراحی یک سوپراسپرت (Audi inspired F-Tron design concept)

بسیاری از دانشمندان به شما خواهد گفت که تنها راه قابل اعتماد و پایداری برای تامین نیازهای انرژی جهان بدون سوخت های فسیلی همجوشی هسته ای است.همجوشی هسته ای روند ترکیب هستههای اتم به هم است که همانند قدرت ستاره های جهان است. برای ًآن نیاز به تنها مقدار کمی از سوخت است، اما در عوض مقادیر عظیمی از انرژی را تولید می کند. انرژی مکفی برای کل جهان و بدون هر گونه انتشار مواد مضر.

همجوشی هسته‌ای یا فیوژن روشی است که این خودرو قرار است از آن بهره ببرد و این  فرآیندی عکس عمل شکافت هسته‌ای است. در فرایند همجوشی هسته‌ای هسته‌های سبک مانند هیدروژن، دوتریوم و تریتیوم با یکدیگر همجوشی داده شده و هسته‌های سنگین‌تر و مقداری انرژی تولید می‌شود .

audi mesarthim f tron quattro concept 8 - انقلاب صنعت خودرو با آئودی inspired F-Tron  با طراحی یک سوپراسپرت (Audi inspired F-Tron design concept)

برای این همجوشی شما نیاز به یک رآکتور گداخت و انژکتور پلاسما و تجهیزات مورد نیاز برای تولید بخار و استفاده از حرارت راکتور دارید که چرخش یک توربین متصل به یک ژنراتور می تواند این نیرو را تولید کند .

پیچیدگی شدید و هزینه های ساخت بالا برای راه اندازی یک راکتور همجوشی به معنی آن است که بسیار بعید که آن را در یک اتومبیل استفاده کنند. حال باید دید شرکت آئودی می تواند این ادعا را عملی کند. آئودی  inspired F-Tron  می تواند یک انقلاب در صنعت خودرو باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.