آپدیت رایگان اندروید اوتو و اپل کار پلی برای خودروهای کیا و هیوندایی ایران

خودروها هر روز هوشمند تر و پیچیده تر می شوند و طبیعی است که برخی خودروسازان از غافله به روز رسانی محصولات قدیمی خود عقب بمانند.

به خصوص که افزودن تجهیزات ارتباطی و سیستم های نرم افزاری جدید به خودروهای قدیمی با هزینه های مستقیم و غیر مستقیم زیادی همراه است و بار مالی سنگینی را به خودروسازان تحمیل می کند.

اما غول خودروسازی کره، یعنی کمپانی های دوقلو کیا و هیوندایی، به تازگی راهکار ساده ای را برای به روز رسانی نرم افزاری برخی از محصولات فروخته شده خود از مدل های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ اعلام کرده اند.

کیا قصد دارد تا با یک بروز رسانی گسترده اما رایگان، به ساده ترین شیوه امکان دسترسی خریداران مدل های سدونا، سراتو ۲۰۱۷، سورنتو ۲۰۱۶ ، سول ۲۰۱۴ – ۲۰۱۶ ، اپتیما ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و اسپرتیج ۲۰۱۷ را به آخرین نسخه های اندروید AUTO و اپل CarPlay فراهم کند.

  2016 mazda cx5 v hyundai tucson v kia sportage comparison 44 - آپدیت رایگان اندروید اوتو و اپل کار پلی برای خودروهای کیا و هیوندایی ایران

شیوه کار بدین ترتیب است که مالک خودروها باید در سایت http://myuvo.com ثبت نام کند و پس از دریافت ایمل حاوی لینک دانلود نرم افزار مراحل نصب نرم افزار ویژه خودرو خود را که به شکل قدم به قدم در این سایت توضیح داده شده دنبال نماید. البته گفتنی است که این آپدیت نرم افزاری از اواخر این ماه میلادی (حدود ۱۰ روز دیگر) در دسترس خواهد بود.

 kia optima gt dec2015 40 - آپدیت رایگان اندروید اوتو و اپل کار پلی برای خودروهای کیا و هیوندایی ایران

طبق تجربه آپدیت نرم افزاری هیوندای، پروسه نصب این آپدیت، از طریق پورت USB و SD CARD در مجموعه راهیاب ماهواره ای خودرو به راحتی امکان پذیر است و مدت زمان نصب برنامه نیز بسته به مدل های مختلف بین ۴۵ دقیقه الی ۴ ساعت به طول می انجامد.

البته هنوز دو شرکت وارد کننده خودروهای کیا و هیوندایی به کشورمان، اطلاعاتی در خصوص این آپدیت ارائه نکرده اند اما احتمال دارد که این به روز رسانه فارغ از نوع واردات خودرو به کشور، قابل انجام باشد و مالکان بتوانند شخصا نسبت به نصب این برنامه ها اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.