بررسی خودروی نیسان تیتان تک کابین مدل 2017 (NissanTitan Single Cab )

 نیسان تیتان با نگاهی زیرکانه به بازار خودرو های وانت بار پس از معرفی مدل نیسان تیتان دوکابینش بلافاصله به معرفی نوع نیسان تیتان تک کابین کرد که علاوه بر قیمت به صرفه تر برای خریداران این خودرو سببب افزایش فضای بار عقب خودرو می شود.این خودرو رد انتهای پاییز ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد.

Nissan Titan Single Cab 2017 1280 12 - بررسی خودروی نیسان تیتان تک کابین مدل 2017    (NissanTitan Single Cab )

نیسان تیتان تک کابین مدل ۲۰۱۷ دارای سه نوع موتور است که در مدل های دو محور و تک محوره و از نظر رفاهیات  در نوع تیپ های (S، SV، SL) بفروش خواهد رسید که در بخش آپشن ها تفاوت خواهد داشت.

 نیسان تیتان تک کابین  جدید دارای موتور ۵۰۰۰ سی سی و ۸ سیلندر است که از نوع  Cummins  توربو دیزل است ،توان تولید این موتور در حدود  ۳۱۰ اسب بخار و ۵۵۵ پوند فوت گشتاور است.موتور دوم از نوع  ۵.۶ لیتری بنزینی V8 است با توان تولیدی ۳۹۰ اسب بخار و ۳۹۴ پوند فوت گشتاور ودر مدل  نیسان تیتان تک کابین همه چیز با مدل دوکابین یکی است ،تنها مورد تفاوت فاصله ی دو محور است که کمی  کوتاه تر شده است.  مدل های دیزلی مجهز به گیربکس ۶ سرعته ایشین Aisin خودکار هستند و در مدل بنزینی مجهز به یک گیربکس اتوماتیک ۷-سرعت است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.