بررسی تخصصی فورد سوپر دیوتی مدل 2017 (Ford Super Duty reviews)

مسلما در مورد فورد سوپر دیوتی گشتاور چیزی است که هر کس می خواهد در موردش صحبت کنید.فورد سوپر دیوتی  با تجدید نظر در موتور  ۶.۷ لیتری و افزایش قدرت توسط توربو دیزلبراحتی به شما ۹۲۵ پوند فوت گشتاور که واقعا رقم فوق العاده ای است می دهد. این خودرو در بحث فنی کاملا دگرگون شده است.این خودرو در فیس جلو دارای جلوپنجره استیل دو نواری که بسیار ضخیم و عضلانی بنظر می رسد بهرمند است.در فیس جلو بخوبی لوگوی سوپر دیوتی هک شده که نشان از قدرت وحشتناک در این وانت سوپر سایز و وزن است.اگر بدنبال رقیبان اصلی این خودرو  هستید بد نیست از خودروهای شورلت سیلورادو ،دوج رام نیز دیدن کنید.

فورد سوپر دیوتی مدل 2017 19 - بررسی تخصصی فورد سوپر دیوتی مدل 2017  (Ford Super Duty reviews)

یکی از نکات مهم در ساخت بدنه این خودرو استفاده از آلیاژ های فوق مستحکم است.مسلما چنین سطح کاربری و چینین موتوری باید از آلیاژ فولاد  آلومینیوم ۹۵ % بهره ببرد .فورد سوپر دیوتی جدید  که قرار است در پاییز سال ۲۰۱۶ به عنوان مدل ۲۰۱۷ وارد بازار شود دارای قیمت ۳۲.۵۳۵ دلار در مدل ایکس ال و همچنین ۷۷.۱۲۵ دلار در مدل پلاتینیوم بهره مند است.

فورد سوپر دیوتی مدل 2017 13 - بررسی تخصصی فورد سوپر دیوتی مدل 2017  (Ford Super Duty reviews)
در زیر کاپوت فورد سوپر دیوتی مدل ۲۰۱۷ از پیشرانه ی ۶.۲ لیتری  با ۸ سیلندر از نوع بنزینی و موتور دوم  ۶.۷ لیتری دیزلی استفاده می شود.هر دو موتور از گیربکس ۶ سرعته اتومایتک بهر می برند و در دو نوع RWD / 4WD   در دسترس هستند.
فورد سوپر دیوتی مدل 2017 5 - بررسی تخصصی فورد سوپر دیوتی مدل 2017  (Ford Super Duty reviews)
فورد سوپر دیوتی  با این موتور به شما خروجی ۳۸۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه، ۴۳۰ پوند فوت گشتاور در ۳۸۰۰ دور در دقیقه  در موتور گازی و همچنین  ۴۴۰ اسب بخار در ۲۸۰۰ دور در دقیقه، ۹۲۵ پوند فوت گشتاور در ۱۸۰۰ دور در دقیقه در موتور توربو دیزل می دهد.

فورد سوپر دیوتی مدل 2017 11 - بررسی تخصصی فورد سوپر دیوتی مدل 2017  (Ford Super Duty reviews)

این افزایش قدرت به دلیل استفاده از سیستم توربو شارژر جدید و همراه با انژکتور جدید سوخت (مصرف سوخت بیشتر) است.همچنین این خودرو با افزایش حجم  جریان هوا مور تنفس موور سبب افزایش گشتاور در این خودرو شده است. فورد سوپر دیوتی دارای شتاب ۰- ۱۰۰ فقط ۸.۵ ثانیه است که با توجه به وزن بالای این خودرو مناسب است. فورد سوپر دیوتی در ادامه می تواند به سرعت ۱۱۰ مایل در ساعت دست یابد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.