لامبورگینی اوراکان آویو مدل 2017 ( Lamborghini Huracan Avio)

نسخه ویژه و البته در تولید محدود لامبورگینی اوراکان آویو رونمایی شد.این خودرو در اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی  ژنو معرفی شد.به گفته حاضران این خودرو از طراحی شبیه به جنگنده اف ۲۲ بهره می برد.

lamborghini huracan avio launch in hong kong 3 - لامبورگینی اوراکان آویو مدل 2017  ( Lamborghini Huracan Avio)

لامبورگینی اوراکان آویو مدل ۲۰۱۷ از موتور تنفس طبیعی آسپیره با حجم ۵۲۰۰ سی سی و ۱۰ سیلندر که می تواند به شما قدرتی معادل ۶۱۰ اسب بخار و همچنین گشتاور ۴۱۵ نیوتن بر متر  را بدهد.شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو  ۳.۲ ثانیه است  که نیرو و گشتاور ذکر شده را توسط یک گیبرکس  هفت سرعته  و کلاچ دوگانه به چرخ ها منتقل می کند.بیشترین سرعتی که خودروی لامبورگینی اوراکان آویو می تواند بدست بیاورد ۲۰۲ مایل در ساعت (۳۲۵ کیلومتر بر ساعت) است.

lamborghini huracan avio launch in hong kong 10 - لامبورگینی اوراکان آویو مدل 2017  ( Lamborghini Huracan Avio)

لامبورگینی اوراکان آویو دارای قابلیت انتخاب از پنج رنگ جدید است که به طور خاص برای لامبورگینی اوراکان آویو طراحی شده است. رنگ استاندارد جرجیو فالکو، مروارید گون، ،ورد توربین (سبز)، جرجیو نیبیو (خاکستری روشن)، بلو گریف (آبی)، و جرجیو وولکانو (خاکستری تیره ) از نام های این رنگ های می باشند.

در داخل این خودرو از صندلی با روکش های چرمی آلکانترا و همچنین دارای یک موتیف شش گوش هستند که نام این خودرو به صورت لیزری بر روی آن ها حکاکی است.تنها ۲۵۰ عدد از این خودرو قرار است تولید شود .قیمت مورد نظر برای این تعداد دستگاه نیز ۲۳۷،۲۵۰ دلار در نظر گرفته شده است.

منبع: لامبورگینی هنگ کنگ

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.