بررسی تخصصی اینفینیتی Q50 مدل 2017 ( Infiniti Q50 Review)

اینفینیتی Q50 شاید بهترین جانشین برای اینفینیتیG37 است، اینفینیتی Q50 خودروی سدان ورزشی و اسپرت که با برخی از تغیرات توانسته به رقابت با بزرگان عرصه خودرو بپردازد  خودروی سواری سبک و جذاب که نیرو را بر روی محور عقب منتقل می کند.و در مدل ۲۰۱۷  از موتورهای توربوشارژ و یک مدل ترکیبی بهرمند شده است.

Infiniti Q50 2017 Photos 2 - بررسی تخصصی اینفینیتی Q50 مدل 2017  ( Infiniti Q50 Review)

از لحاظ ابعاد به طور کلی اینفینیتی Q50 نیم بزرگتر از رقبایی مانند BMW سری ۳ و مرسدس بنز C کلاس است.در بحث طراحی نیز به طور کامل مدل سال ۲۰۱۴ را باز طراحی کرده اند، اینفینیتی Q50 جدید دارای سه موتور توربوشارژ جدید است که در سال گذشته از آنها صحبت کردیم.اما یک مدل جدید ورزشی برای اسپرت دوستان اضافه شده و از یک موتور  ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۶ سیلندر بهره می برد.

Infiniti Q50 2017 Photos 3 1024x678 - بررسی تخصصی اینفینیتی Q50 مدل 2017  ( Infiniti Q50 Review)

 اینفینیتی Q50 دارای یک طراحی خاص است  و از بدنه یک تکه و با منحنی های  اغراق آمیز و از سطوح براکت بومرنگ در درهای عقب استفاده کرده است. جلو  پنجره مشبک شبیه به خودرو های لکسوس است، اما شکل ساعت شنی سبب منسجم تر شدن طرای این خودرو شده است . فضای داخلی بروز شده و از  کنسول سازمان یافته استفاده شده است. اضافه شدن سیستم اینفینیتی INTOUCH سبب شده بسیاری از کلید های قدیمی از یاد برود.

Infiniti Q50 2017 Photos 1 1024x678 - بررسی تخصصی اینفینیتی Q50 مدل 2017  ( Infiniti Q50 Review)

رقیبان اینفینیتی Q50 را بطور مشخص باید خودروهای ،کادیلاک ATS ،  مرسدس بنز کلاس C،لکسوس IS ،بی ام و  سری ۳و آئودی A4 بنامیم.اینفینیتی Q50 با ظرفیت حمل ۵ سرنشین و از نوع ۴ درب است و از سبک بدنه ۴DR بهره می برد. اینفینیتی Q50 دارای مدل های مختلفی در بازار خواهد بود ولی ما سعی در پرفروش ترین مدل این خودرو کرده ایم.این خودرو ۹ مدل دارد که از موتور ها و امکانات مختلفی برخوردار است.مدل مدل نظر ما مدل فول این خودرو است.

2017 Infiniti Q50 interior - بررسی تخصصی اینفینیتی Q50 مدل 2017  ( Infiniti Q50 Review)

 اینفینیتی Q50 دارای سیستم تزریق سوخت  مستقیم بنزین و از موتور توربو دوقلو با ۶ سیلندر و حجم  ۳.۰ لیتری برخوردار است.این خودرو از سیستم انتقال AWD تمام چرخ محرک و دارای گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک با حالت دستی downshift بهره می برد.این موتور دارای  گشتاور ۲۹۵ نیوتن بر متردر ۱۶۰۰ دور است   و همچنین می تواند ۳۰۰ اسب بخار نیرو را در ۶۴۰۰ دور بر دقیقه تولید کند.

2017 Infiniti Q50 engine - بررسی تخصصی اینفینیتی Q50 مدل 2017  ( Infiniti Q50 Review)

از نظر ابعاد اینفینیتی Q50 دارای وزن  ۳۸۴۹پوند است . بترتیب دارای طول ۱۸۹.۱ اینچ  عرض۷۱.۸ اینچ   ارتفاع ۵۷.۲ اینچ   و فاصله دو محور ۱۱۲.۲  اینچ   است.

ویژگی های ایمنی  اینفینیتی Q50 مدل ۲۰۱۷

  • کیسه هوا جانبی/استاندارد/پرده ای /زانویی
  •  ترمز ABS
  • لاچ کودک
  • چراغ جهت روشنایی روز
  • کنترل کشش
  • دید در شب
  • کمک پارکینگ
  • مانیتورینگ فشار تایر
  •  کنترل پایداری (ESC) ABS
  • کنترل کشش
  • چراغ های مه شکن

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.