پیش بررسی استون مارتین ونتیج مدل 2018 ( Aston Martin Vantage)

استون مارتین ونتیج در آغاز چیزی شبیه به یک رنسانس قرار دارد. طراحی کاملا جدید بر اساس  طراحی و معماری جدیداین شرکت که به نام  bonded aluminium architecture ( معماری آلومینیومی متصل )معروف است و اولین خودروی بهرمند از این طراحی استون مارتین DB 11  بود.پس  استون مارتین ونتیج دومین خودروی بهرمند از این طراحی است. 

Aston Martin DB10 1 2 - پیش بررسی استون مارتین ونتیج مدل 2018 ( Aston Martin Vantage)

در سال گذشته همگی این صحبت ها را به معنی جایگزینی این خودرو بجای DB11  در نظر گرفتند.اما اینگونه نبود و این خودرو جدید نسل بعدی استون مارتین ونتیج است.طبق گفته مدیر عامل این شرکت آقای پالمر مبنی بر این اینکه اطلاعات  این خودرو را نمی توانم اعلام کنم اما فقط در همین حد که بدانید یکی از بهترین های استون مارتین است کافی میباشد و نمی دانم چه کلمه ای در وصف این خودرو می توانم بکار ببرم.

Aston Martin DB10 1 4 - پیش بررسی استون مارتین ونتیج مدل 2018 ( Aston Martin Vantage)

استون مارتین ونتیج در مدل ۲۰۱۸ به احتمال زیاد و طبق صحبت سازندگان  این شرکت از  یک موتور مرسدس بنز ۸ سیلندر AMG بهره ببرد .(در سال پیش اعلام شده بود که از یک موتور ۵۲۰۰ سی سی ۱۲ سیلندر استفاده می شود)مطمئنا موتور این خودرو یک صدای جذب کننده برای اسپرت دوستان ایجاد می کند.و آن به دلیل استفاده از  منیفولدها ، اگزوز ها و مبدل های کاتالیزوری جدید و اسپرت است.این خودرو در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.پس با ما باشید.

Aston Martin DB10 1 6 - پیش بررسی استون مارتین ونتیج مدل 2018 ( Aston Martin Vantage)

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.