پیش بررسی تخصصی مزدا 6 مدل 2017 (Mazda6 )

بر خلاف خودروی مزدا ۳ که علاوه بر بروز رسانی فنی دستخوش طراحی مجدد در بعضی از قسمت های خود شد، مزدا ۶ همچنان بدون تغییر در طراحی قرار است به عنوان مدل ۲۰۱۷ با تجهیزات بروز شده و موتور جدید وارد بازار شود. مزدا ۶ به عنوان برادر بزرگتر در نسخه سدان در بخش های زیر به روز رسانی شده است.قیمت مزدا ۶ در سال ۲۰۱۷ نزدیک به  ۲۲،۳۳۰ دلار خواهد بود.

2017 Mazda6 07 - پیش بررسی تخصصی مزدا 6 مدل 2017 (Mazda6 )

بی شک خودرویی در سبک مزدا ۶ با این موتور چابک و طراحی مدرن رقیب سرسختی برای شورلت مالیبو، هوندا آکورد و  تویوتا کمری خواهد بود.

2017 Mazda6 08 - پیش بررسی تخصصی مزدا 6 مدل 2017 (Mazda6 )

از جمله ی این بروز رسانی ها در این خودرو استفاده از سیستم جدید G‌-Vectoring است. که هماهنگ کننده ی دریچه گاز، فرمان و حتی سیستم تعلیق است که سبب بهبود کنترل شاسی خودرو و افزایش قدرت دینامیکی آن  می گردد.مانند همان چیزی که در مزدا ۳ استفاده شده است.

2017 Mazda6 02 - پیش بررسی تخصصی مزدا 6 مدل 2017 (Mazda6 )

این خودروساز ژاپنی در مزدا ۶  از موتور نوظهور SKYACTIV با حجم ۲.۵ لیتری  بهره می برند که این موتور از نوع خطی و چهار سیلندر است و نیرویی معادل با  ۱۸۴ اسب بخار قدرت تولید می کند که این نیرو را توسط یک گیربکس اتوماتیک یا دستی ارائه خواهد  کرد.

2017 Mazda3 48 - پیش بررسی تخصصی مزدا 6 مدل 2017 (Mazda6 )

به منظور بهبود کیفیت داخل کابین از مواد با کیفیت تر استفاده شده که عایق کردن صدا نیز سبب کاهش سر و صدا  در این خودرو می شود. مزدا ۶ جدید مجلل تر شده است.استفاده از روکش های چرمی ناپا و جایگزین شدن کلید های سنتی با لمسی ،  فرمان جدید ،نمایشگر  ۴.۶ اینچی جهت اطلاعات مهم خودرو ،  سیستم جلوگیری از خروج از خط و تشخیص نقطه کور  از موارد جدید هستند.

گالری تصاویر خودروی مزدا ۶ مدل ۲۰۱۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.