بررسی بازی Need for Speed No Limits

اگر از علاقه مندان بازی های خودرویی هستید حتما نام این سری بازی را بخوبی می شناسید و وقتی اسم از بازی های اتومبیل رانی به میان می آید، امکان ندارد که هیچ گیمری نام سری بازی های Need for Speed در ذهنش تداعی نشود. این سری از بازی ها که نزدیک به دو دهه است میلیون ها گیمر را در زمینه بازی های ماشین سواری سیراب کرده اند، بدون هیچ گونه تردیدی برترین سری بازی های ماشینی هستند. با گسترش موبایل ها و بازی های موبایلی، کمپانی معتبر EA سازنده و صاحب امتیاز این سری از بازی ها، فعالیت خود را در گدجت های هوشمند نیز بیشتر کرده است.

Need for Speed No Limits review 3 - بررسی بازی Need for Speed No Limits

یکی از بازی های انحصاری موبایل که در زیر مجموعه بازی های جنون سرعت (Need for Speed) قرار دارد، بازی محبوب و گرافیکی Need for Speed No Limits می باشد. بازی Need for Speed No Limits از جمله بازی های حرفه ای در سبک ماشین سواری و بازی های مسابقه ای می باشد که می توان آن را جزو ۵ بازی برتر ماشینی برای موبایل ها قلمداد کرد.

Need for Speed No Limits review 4 - بررسی بازی Need for Speed No Limits

ویژگی ها :

  • دارای گرافیک عالی و جزئیات بسیار بالای طراحی ها
  • نورپردازی و صداگذاری های بسیار حرفه ای
  • وجود ده ها خودروی اسپرت و مسابقه ای
  • قابلیت ارتقاء و تیونینگ خودروها
  • قابلیت شخصی سازی و طرح بندی خودروها
  • وجود مکان ها و نقشه های گوناگون
  • وجود رقبای حرفه ای و رانندگان متبهر
  • قابلیت انجام مسابقات آنلاین با دیگر افراد سراسر دنیا

Need for Speed No Limits review 1 - بررسی بازی Need for Speed No Limits

معرفی و بررسی بازی Need for Speed No Limits

Need for Speed No Limits نام یکی از پر گرافیکی ترین بازی های نسل جدید موبایلی در سبک بازی های مسابقه ای می باشد که توسط کمپانی بازی سازی Electronic Arts واحد Geneva در کشور سوییس که مسئول ساخت بازی های موبایلی EA می باشد برای سیستم عامل های Android و iOS تولید شده است. گرافیک مثال زدنی، نورپردازی های عالی و صداگذاری های بی نقص از جمله اصلی ترین مزایای این بازی هستند.

اگر با سری بازی های Need for Speed آشنا باشید حتماً می دانید که نیتروژن نقشی مهم در افزایش شتاب و سرعت خودروها در مسابقات حساس دارد. در بازی Need for Speed No Limits نیز این سنت سری بازی های جنون سرعت حفظ شده است. شما می توانید با ارتقاء بخش مخزن گاز نیتروژن خودروی خود، آن را در مسابقات موفق تر کنید. از نکات بارز این بازی، وجود ده ها نوع خودروی اسپرت معروف از کمپانی های مختلف و مطرح دنیا می باشد. شما قادر هستید تا به خوبی این ماشین ها را ارتقاء داده و آن ها را تیون کنید. همچنین در بخش شخصی سازی و رنگ آمیزی نیز دست شما باز خواهد بود.

Need for Speed No Limits review 2 - بررسی بازی Need for Speed No Limits

محتوای گیم پلی بازی Need for Speed No Limits

در بازی Need for Speed No Limits شما در نقش راننده ای تازه کار هستید که به خاطر علاقه خود به مسابقات غیر قانونی و هیجان انگیز، با کمک دوستانش برای ملاقات با رهبر این مسابقات وارد منطقه ای از شهر که قلمرو این رانندگان است می شوید. شما پول زیادی ندارید و می بایست برای شروع از از خودرویی که با دوستانتان تهیه کرده اید استفاده کنید. باید با انجام مسابقات غیر قانونی و خیابانی، و با کسب پیروزی در این مسابقات پول لازم برای ارتقاء خودروی خود را به دست بیاورید. بخش داستانی بازی به خوبی شما را وارد رقابت های نفس گیر این مسابقات خواهد کرد. چالش های دشوار و رقیب های سرسختی در مراحل بالاتر حضور خواهند داشت که اگر نتوانید آن ها را شکست دهید، از دور مسابقات خارج می شوید.

بخش گرافیکی بازی تحسین برانگیز و بسیار حرفه ای انجام شده است. در Need for Speed No Limits به جزئیات گرافیکی همه چیز از جمله خودروها و محیط اطراف به خوبی دقت شده است. گیم پلی حرفه ای با قابلیت تغییر نمای دوربین نیز یکی از مهیج ترین بخش های این بازی زیبا می باشد. در بخش گیم پلی شما می توانید با سرعت و شتاب زیاد از رقیبان سبقت بگیرید، از خودروهای شهری و معمولی به سرعت و با فاصله کم رد شوید تا امتیاز بیشتر بگیرید و همچنین با دریفت کشیدن، حرکات نمایشی انجام دهید. اگر شما هم از گیمرهای حرفه ای و علاقه مند به بازی های مسابقه ای هستید، بازی Need for Speed No Limits را از دست ندهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.