بررسی تخصصی خودروی بی ام و آلپینا B7 مدل 2017 (BMW Alpina B7)

 بی ام و آلپینا B7  مدل ۲۰۱۷ دارای مشخصاتی همچون  نوع موتور جلو و از نوع خودرو های چهار چرخ متحرک که قابلیت حمل ۵ سرنشین را دارد است، سدان ۴ دربی که دارای قیمت پایه ی ۱۳۷،۹۹۵ دلار است و در زیر کاپوتش از یک موتور  ۴۳۹۵ سی سی مهار نشدنی دو توربو شارژره و از نوع اینتر با ۳۲ سوپاپ  DOHC  و هشت سیلندر بهره می برد.این موتور با بلوک  آلومینیومیش  می تواند برای شما خروجی ۶۰۰ اسب بخار @ ۶۲۵۰ دور در دقیقه نیرو و گشتاور ۵۹۰ پوند فوت @ ۳۰۰۰ دور در دقیقه  تولید کند.مطمئنا این چنین قدرتی در این سطح می آید تا با خودرو هایی نظیر  آئودی A8 ،مرسدس بنز S کلاس ،کادیلاک CT6  یک چلنج واقعی را ایجاد کند.

این خودرو از یک  گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با حالت تغییر دستی بهره می برد.این سیستم انتقال قدرت و این موتور به شما شتاب صفر تا ۶۰ مایل  ۳.۵ ثانیه  و از ۰تا ۱۰۰ مایل در ساعت ۸.۸ ثانیه می دهد.در ادامه  بی ام و آلپینا B7 می تواند به بیشترین سرعت ۲۰۵ مایل در ساعت (۳۱۱ کیلومتر بر ساعت )دست یابد.

 بی ام و آلپینا B7 دارای فاصله ی دو محور:۱۲۶.۴ اینچ / طول: ۲۰۶.۷ اینچ  /عرض: ۷۴.۹ اینچ /ارتفاع: ۵۸.۷   اینچ /  فضای کابین : ۱۱۵ فوت مکعب /حجم صندوق  ۱۸ فوت مکعب است.همچنین این خودرو دارای وزن  خالص ۴،۸۰۰ پوند می باشد.

 بی ام و آلپینا B7 دارای سیستم تعلیق  پنوماتیک (هوا)  به همراه کمک فنر و دامپرهای قابل تنظیم بهره می برد.همچنین در مدل جدید این خودرو از رینگ های سایز ۲۰  اینچ استفاده شده است.در جلو  از لاستیک مارک   میشلن ۲۵۵ و میشلن ۲۹۵  در عقب از مارک  استفاده شده است.بر روی چرخ‌های بزرگ ۲۰ اینچی آلیاژی با طرح کلاسیک آلپینا و با تایرهای میشلن ۲۵۵ در جلو و ۲۹۵ در عقب سوار شده است.

در بحث طراحی این خودرو از همان طراحی قدیمی را مشاهده خواهید کرد که به جز بهرمند کردن مشتریان از یک کیت جدید بدنه جهت  افزایش تعادل خودرو سایر موارد بدون تغییر است. این شرکت اعلام کرده که از یک  سیستم جدید برای فراهم کردن  هوای مورد نیاز بی ام و آلپینا B7 استفاده می کند که بدلیل حجم بالای موتور است.البته اگزوز نیز دو قولو  و جدید است و بخوبی حس خودرو های سوپر اسپرت را برای شما تداعی می کند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.