اولین مک لارن 688HS مدل 2017 ( McLaren 688HS)

خرداد ماه بود که در مطلب معرفی کانسپت و تصاویر گرافیکی مک لارن ۶۸۸HS  به پیش بررسی خودروی مک لارن ۶۸۸HS مدل ۲۰۱۷ پرداختیم.حال با انتشار تصویر از این خودرو در خط تولید شرکت مک لارن به طور کامل آشکارا می توانیم این خودرو را مشاهده کنیم.

mclaren 688hs factory leak - اولین مک لارن 688HS مدل 2017  ( McLaren 688HS)

این عکس بخوبی تجدید نظر شرمت در طراحی جلو، و دو باله ی  کناری را نمایش می دهد.مک لارن ۶۸۸HS از همان شاسی پایه ای استفاده کرده است که  برادرش مک لارن   ۶۷۵LT به عنوان سریع ترین و گران قیمت ترین نوع از سوپر اسپرت ها بهره برده است.

mclaren 688 hs render not confirmed 1 1 - اولین مک لارن 688HS مدل 2017  ( McLaren 688HS)

مک لارن ۶۸۸ HS  با اتخاذ یک باله عقب فعال ، سقف جدید ، تهویه های موجود در گلگیرهای  مناسب، و فیس جدید جلو. همچنین استفاده گسترده از فیبر کربن و  کم کردن وزن نسبت به مدل قبلی  به وزن  ۲،۷۱۱ پوند (۱۲۳۰ کیلوگرم، ) رسیده است و  همانطور که نام این خودرو نشان می دهد، مک لارن ۶۸۸HS دارای یک موتور  ۳.۸ لیتری V8 توربو دوقلو است. همانطور که از نام آن پیداست، این خودرو توان تولید  ۶۸۸ اسب بخار و یا ۵۰۲ کیلوات نیرو است

mclaren 688 hs render not confirmed - اولین مک لارن 688HS مدل 2017  ( McLaren 688HS)

به منظور بهبود عملکرد و افزایش اندک قدرت این شرکت در مدل های جدیدش رو به کاهش وزن  آوردند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۲.۹ ثانیه و بیشترین سرعتش ۳۲۵ کیلومتر است.

منبع : اخبار مک لارن

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.