پیش معرفی ب ام و سری 8 مدل ۲۰۲۰ (bmw 8 series)

شرکت بی ام و از خودروی جدید ب ام و سری ۸ مدل ۲۰۲۰ رونمایی کرد.مسلما تنها دلیلی که این شرکت در جهت تولید و ارائه این خودرو می تواند داشته باشد برخ کشیدن قدرت خود در مقابل رقیبان سرسختی همچون  مرسدس‌بنز کلاس S کوپه و کابریولت است.ب ام و سری ۸ مدل ۲۰۲۰  کد اتاق G14 و G15 و به عنوان جایگزین سری ۶ کوپه و کانورتیبل به تولید خواهد رسید. زمان ورود به بازار این مدل، اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ تعیین شده است.

76a8b150 642c 4f11 9ed2 dff3cfce4810 - پیش معرفی ب ام و سری 8 مدل ۲۰۲۰   (bmw 8 series)

ب‌ام‌و سری ۸ از ساختار CLAR استفاده خواهد کرد که قابلیت‌های آن به این خودرو اجازه می‌دهد که با مرسدس‌بنز کلاس اِس به خوبی رقابت کند. قوی‌ترین نسخه‌ی این خودرو از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی به حجم ۴ لیتر و مجهز به دو توربوشارژر استفاده خواهد کرد که می‌تواند قدرت ۶۵۰ اسب بخار را تولید کند. پیشرانه‌ی کوچک‌تر دیگری نیز برای این خودرو قابل سفارش است که از نوع ۶ سیلندر خطی با ۳ لیتر حجم است و می‌تواند ۴۵۰ اسب بخار نیرو تولید کند. مدل کم مصرف هیبرید پلاگین این خودرو نیز با پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر بنزینی قابل سفارش خواهد بود.

c82ff052 6555 4314 b2e7 0f2f32437c6f - پیش معرفی ب ام و سری 8 مدل ۲۰۲۰   (bmw 8 series)

از آنجایی‌ که قرار است این خودرو با مرسدس‌بنز به رقابت بپردازد، انتظار می‌رود که به امکانات رفاهی زیادی نیز مجهز باشد. این خودرو به تمامی تکنولوژی‌ها و امکاناتی که در سری ۷ فعلی قرار دارد مجهز خواهد شد؛ ضمن اینکه انتظار می‌رود شاسی انعطاف‌پذیرتر و اسپرتی نیز به همراه حالت‌های مختلف پیشرانه و سیستم تعلیق داشته باشد تا بتواند در هر شرایطی بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.