بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

مرسدس بنز GLC کوپه باعث می شود یک تصور  جدید به خودرو های SUV  به عنوان یک خودروی ورزشی داشته باشیم.در میان suv ها  مرسدس بنز GLC دارای یک سیستم تعلیق استاندارد اسپرت است و همچنین بیشتر موارد یک خودروی ورزشی را پوشش می دهد.سیستم  جالت رانندگی و ۴MATIC بودن نمونه ای از آنهاست.در ضمن در این خودرو از گیربکس ۹ سرعته استفاده شده است که بندرت در سایر خودرو های دیگر می توانیم مشاهده کنیم.

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 18 - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

سیستم تعلیق قابل تنظیم در کنار  کنترل دینامیک خودروی (body DYNAMIC )جدید و همچنین کنترل جریان هوای بدنه  ( AIR CONTROL BODY ) سبب می شود که خودرو دارای سیستم تعلیق اسپرت مجزا و پویا باشد که با ایمنی بالا و سیستم های کمکی شما را به اوج لذت در راندن برساند. مرسدس بنز GLC در تاریخ ۲۰  ژوئن  ۲۰۱۶ وارد بازار می شود و شما می توانید این خودروی اسپرت را با قیمت   ۴۹،۴۴۴.۵۰ یورو سفارش دهید.

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 13 - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

 مرسدس بنز GLC ترکیبی از SUV چند منظوره و یک کوپه  با طول بیرونی ۴.۷۳ متر، ارتفاع ۱.۶۰ متر و فاصله ی دو محور ۲.۸۷ متر ظاهر شیک این خودرو را می سازد. این باعث می شود مدل کوپه تقریبا هشت سانتی متر طولانی تر از مدل شاسی آن شود و البته از نظر ارتفاع چهار سانتی متر پایین تر باشد.

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 39 - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

فیس جلوی خودرو با جلو پنجره مشبک رادیاتور الماس نشان و اسپرت شده که از یک اسپلیتر برجسته برخوردار است.شیب ستون A در مرسدس بنز GLC کوپه از سقف به سمت صندوق کمی  پایین تر از سقف است که بسیار زیبا شده است.در نمای پشت نیز این خودرو دارای یک طراحی خاص است به شکلی شیب ستون بشدت پایین می آید و به ستون C  متصل می شود.

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 31 - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

در داخل کابین این خودرو از صندلی های اسپرت با اثاثه یا لوازم داخلی مارک ARTICO دست ساز با روکش میکرو چرم DINAMICA با دو رنگ تودوزی دیده می شود.

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 56 - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

کنترل جریان هوای بدنه ( AIR CONTROL BODY ) در مرسدس بنز GLC کوپه  با کمک کنترل دینامیک خودروی (body DYNAMIC ) سبب می شود  با پنج حالت تنظیم خودرو با حالت های اقتصادی ، راحتی، اسپرت پلاس ، اسپرت و شخصی بتوانید براحتی خودرو را در حالت های مختلف تنظیم و از آن لذت ببرید.

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 51 - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

علاوه بر سیستم تعلیق خاص در این خودرو استفاده از مواد آلومینیوم  و فایبر گلاس تقویت شده سبب افزایش استحکام و در مقاب کاهش وزن ۱۲ کیلوگرمی می شود که با وجود گیربکس تیپ ترونیک  ۹ سرعته آن  و کاهش وزن ناشی از تغییر جنس مواد مسلما این مدل چابک تر و سریعتر خواهد بود.

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 08 - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

هفت مدل موتور AMG برای خودروی مرسدس بنز GLC کوپه مدل ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است. سه موتور دیزلی، سه موتور بنزینی و یک پلاگین هیبرید. در بخش دیزل شمال موتور ۴MATIC چهار سیلندر تحت مدل GLC 220 کوپه و مدل GLC 250 کوپه که دارای خروجی بترتیب ۱۲۵ کیلو وات (۱۷۰ اسب بخار) و ۱۵۰ کیلو وات (۲۰۴ اسب بخار) خواهد بدود.البته مدل سومی هم برای دوست داران موتور دیزلی قرار داده شده است و آن موتور ۴MATIC با خروجی ۱۹۰ کیلو وات (۲۵۸ اسب بخار) تحت مدل GLC 350 کوپه است که این موتور بر خلاف دو موتور قبلی ۶سیلندر است.این سه موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ می باشند.

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 4a - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

در مدل های بنزین سه  مدل GLC 250 با خروجی ۱۵۵ کیلو وات (۲۱۱ اسب بخار) و GLC 300   با  خروجی  ۱۸۰ کیلو وات (۲۴۵ اسب بخار) وعده داده شده است. البته همیشه بنز یک موتور برای خاص سواران قرار می دهد موتور ۶ سیلندر BITURBO با خروجی ۲۷۰ کیلو وات (۳۶۷ اسب بخار)، شتاب کوپه ۰ تا  ۱۰۰ کیلومتر / ساعت ۴.۹ ثانیه همان موتور خواهد بود.

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 07 - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

مدل پلاگین هیبرید قرار است دارای نام   مرسدس بنز GLC 350 E  با مصرف سوخت بسیار کم وارد بازار شود. این خودرو می تواند به بیشترین  سرعت ۲۳۵ کیلومتر / ساعت دست یابد و دارای خروجی ۲۳۵ کیلو وات (۳۲۰ اسب بخار) است این توان در قبال تولید فقط ۵۹-۶۴ گرم دی اکسید کربن است.و می تواند ۳۵ کیلومتر را در حالت کاملا برقی طی کند.شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۵.۹ ثانیه است.

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 0a - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

مدل مرسدس بنز GLC کوپه در یک نگاه:

  • GLC 220 D 4MATIC کوپه، دیزل، ۱۲۵ کیلو وات (۱۷۰ اسب بخار)
  • GLC 250 D 4MATIC کوپه، دیزل، ۱۵۰ کیلو وات (۲۰۴ اسب بخار)
  • GLC 350 D 4MATIC کوپه، دیزل، ۱۹۰ کیلو وات (۲۵۸ اسب بخار)
  • GLC 250 4MATIC کوپه، بنزین، ۱۵۵ کیلو وات (۲۱۱ اسب بخار)
  • GLC 300 4MATIC کوپه، بنزین، ۱۸۰ کیلو وات (۲۴۵ اسب بخار)
  • مرسدس AMG 4MATIC GLC 43 کوپه، بنزین، ۲۷۰ کیلو وات (۳۶۷ اسب بخار)
  • GLC 350 E 4MATIC کوپه، پلاگین هیبریدی، ۲۳۵ کیلو وات (۳۲۰ اسب بخار)

Mercedes Benz GLC Coupe 2017 1280 13 - بررسی تخصصی مرسدس بنز GLC کوپه مدل 2017 (Mercedes Benz GLC Coupe)

بطور کلی سیستم ایمنی خودرویمرسدس بنز GLC کوپه تشخیص نشانه گذاری های جاده و انواع علائم راهنمایی و رانندگی،پیشگیری از برخورد،کنترل مجاورت خوردو، کمک فرمان،تشخیص عابر پیاده،پایداری خودرو،سیستم جلوگیری از خروج از خط ، TRAFFIC ASSIST،پارک اتوماتیک،Highbeam تطبیقی، چراغ جلو خودکار،دوربین ۳۶۰ ،  کمربند ایمنی سه نقطه  ،windowbag ،sidebags،kneebag ،کیسه هوا تطبیقی ​​برای راننده و سرنشین جلو، تشخیص عابر پیاده،  جایزه یورو NCAP را شامل می باشد.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.