بررسی لامبورگینی سنتاریو رودستر مدل 2017 (Lamborghini Centenario roadster)

لامبورگینی سنتاریو رودستر با قیمت ۲.۹ میلیون دلار در  سال  ۲۰۱۷ آماده فروش به مشتریان است.البته این خودرو فقط ۲۰ عدد تولید می شود.و همگی همین اکنون بفروش رسیده اند.پس اون کلمه  مشتریان رو که در ابتدا نوشتم را زیاد جدی نگیرید.

lamborghini centenario roadster 1 - بررسی لامبورگینی سنتاریو رودستر مدل 2017 (Lamborghini Centenario roadster)

لامبورگینی سنتاریو رودستر مدل ۲۰۱۷ دارای یک موتور ۶۵۰۰ سی سی ۱۲ سیلندر است که توان خروجی ۵۶۶ کیلوات در دور ۸۶۰۰ آر پی ام (۷۷۰ اسب بخار)است که این نیرو را از طریق یک گیربکس هفت سرعته نیمه اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می کند.

lamborghini centenario roadster interior - بررسی لامبورگینی سنتاریو رودستر مدل 2017 (Lamborghini Centenario roadster)

  پانل های بدنه لامبورگینی سنتاریو رودستر از جنس  فیبر کربناست. وزن خالص این خودرو به ۱۵۷۰ کیلوگرم است.سنتاریو جدید با این موتور و بدنه می تواند به راننده شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۲.۹ ثانیه ای بدهد و در ادامه به بیشترین سرعت  بالای ۳۵۰ کیلومتر دست پیدا کند.

ترمز کربن سرامیک جدید با افزایش ابعاد ۱.۵ سانتی متری ،رنگ های  آلیاژهای ۲۰ اینچی در جلو و رینگ های ۲۱ اینچی در عقب جدید ، تایرهای پیرلی P-Zero،صفحه نمایش جدید ۱۰.۱ اینچی ،اندروید و اپل  CarPlay  از موارد اشاره شده جدید توسط شرکت مربوطه است.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.