پیش معرفی کیا سول مدل 2017 (Kia Soul facelifted)

 خودروی SUV  و مناسب گردش های روزانه در سطح شهر و البته محبوب شرکت کیا قرار است در سال ۲۰۱۷ با فیس لیفت جدیدش وارد بازار شود.در حال حاضر ما تقریبا مطمئن می توانیم بگوییم چه تغییراتی در مدل ۲۰۱۷ اعمال شده است.در بررسی قبلی که تصاویر این خودرو را در استتار بررسی کردیم تا حدودی به این موارد اشاره کردیم.

2017 kia soul kdm spec 6 - پیش معرفی کیا سول مدل 2017 (Kia Soul facelifted)

اما در تصاویر جدید به دست رسیده نشان می دهد که این خودرو در قسمت جلو و در بخشسپر های عقب باز طراحی شده است .گرچه محدود،همچنین با دقتی بیشتر متوجه چراغ های جلوی HID و دی لایت های  LED جدید  می شویم.در بخش عقبی نیز وجود چراغ های عقب جدید مورد توجه است.این بروز رسانی ها را بخوبی در تصاویر می توانید مشاهد کنید.در نمای کناری سپر های کمی به داخل کشیده شده اند همچنین رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی  نیز جدید و بروز شده اند.

 در داخل کابین قرار است از دو تریم جدید قهوه ای روشن بهرمند شود. مجموعه ای از به روز رسانی داخلی و خارجی در این خودرو اعمال شده است که برای مشاهد آنها باید منتظر رونمایی رسمی این خودرو در نمایشگاه خودروی سال آینده آمریکا بود.

2017 kia soul kdm spec - پیش معرفی کیا سول مدل 2017 (Kia Soul facelifted)

موتور مورد استفاده در کیا سول همانگونه گه قبلا اعلام کردیم از نوع ۱.۶ لیتری است همان موتوری که در فورته ۵ استفاده شده است.این موتور دارای خروجی  ۲۰۱ اسب بخار (۱۵۰ کیلووات) و ۱۹۵ پوند-فوت (۲۶۴ نیوتن متر) گشتاور است.

منبع: کیا

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.