پیش بررسی کیا ریو مدل 2017 ( The Kia Rio Review)

کیا ریو را که دیگر همه می شناسیم.خودرویی که در دو استایل سدان و هاچ بک در ایران با قیمتی منصفانه ای می توانیم خریداری کنیم .خودرو خوش قیمت کیا که یکی از پر فروش ترین های این شرکت خواهد بود.قرار است بزودی این خودروی جذاب را در نمایشگاه خودروی پاریس مشاهده کنیم.البته در بحث مشخصات طراحی ما در حال حاضر به چند تصویر اشاره کرده ایم که به نظر  ما این تصاویر کمی اغراق آمیز تر از آنچه ما شاهد آن خواهیم بود است.

2017 kia rio teaser 02 - پیش بررسی کیا ریو مدل 2017 ( The Kia Rio Review)

 کیا ریو مدل ۲۰۱۷ در بخش های مختلفی بروز رسانی شده است و بر خلاف مدل ۲۰۱۶ که فقط محدود به تغیرات جلو پنجره و چراغ ها می شد در این نسل شاهد ابعادی بزرگ تر از آنچه در مدل ۲۰۱۶ دیده ایم باشیم.مسلما با تغیر ابعاد شاهد افزایش فضای داخل کابین نیز خواهیم بود.

2017 kia rio teaser 01 - پیش بررسی کیا ریو مدل 2017 ( The Kia Rio Review)

رینگ ها بروز شده  و از طراحی جدید و همپنین سایز بالاتری در تصاویر این خودرو مشاهده می شود.این خودرو همچنین دارای صندوق عقبی (در مدل سدان) با ابعاد بالاتر و طراحی جلو پنجره برجسته و چراغ های جدید  LED همراه است.آینه ها نیز بروز شد و جای آنها نیز تغیر کرده است.

2017 kia rio teaser 03 - پیش بررسی کیا ریو مدل 2017 ( The Kia Rio Review)

 در بخش موتور باید به این نکته اشاره کنیم که خودروی جدید کیا ریو مدل ۲۰۱۷ دارای یک موتور ۱۰۰۰ سی سی از نوع جی دی ای تی بهره می برد که می تواند توان ۱۰۰ اسب بخار و ۱۲۰ اسب بخار را بسته به مدلش تولید کند.

abolfazl - پیش بررسی کیا ریو مدل 2017 ( The Kia Rio Review)

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.