سریع ترین اتومبیل الکتریکی جهان با نام تسلا P100D

از سریع ترین اتومبیل الکتریکی جهان با نام تسلا  S P100D و  X P100D  در روز شنبه گذشته پرده برادری شد.خودرو های جدیدی که مجهز به یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت جدید هستند.باتری جدیدی که در هیچ کدام از مدل های قبلی تسلا دیده نشده بود.شما براحتی با یک بار شارژ کامل این خودرو می توانید حدود چیزی بیش از ۵۰۰ کیلومتر مسافت را طی کنید.اینجا همان زمانی است که ما باید با خودرو های بنزینی آلاینده خداحافظی کنیم.شرکت تسلا اعلام کرده که علاقه مندان می توانند درمدل قدیمی تسلا  P90D نیز با پرداخت هزینه ۲۰۰۰۰ دلار اضافه می توانند از این باتری ۱۰۰ کیلواتی بهره ببرند.

2017 tesla model x 03 - سریع ترین اتومبیل الکتریکی جهان با نام تسلا P100D

شتاب شگفت انگیز  ۰ تا ۱۰۰  این خودرو  با زمان فقط ۲.۵ ثانیه قرار است  لافراری و پورشه ۹۱۸ Spyder را هم به پالش بکشد.بیشترین سرعت این خودرو  در حدود ۲۶۰ کیلومتر بر ثانیه خواهد بود.این خودرو دارای قیمت ۱۳۵ هزار دلار خواهد بود و هنوز از زمان رونمایی و تولید این خودرو حرفی به میان نیامده است.

Tesla Model S P100D - سریع ترین اتومبیل الکتریکی جهان با نام تسلا P100D

abolfazl e1472128353101 - سریع ترین اتومبیل الکتریکی جهان با نام تسلا P100D کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

2 نظرات
  1. علی می گوید

    باتشکرازاطلاع رسانی بروز شما.
    ازتولیدات کشورخودمان ایران چه خبری دارید.
    بیچاره دانشجویان کشورخودمان درماشین برقی پیشقدم
    هستند.
    اگرازامروز دولت وسرمایه گزاران داخلی به فکرآنهانباشند
    دوباره مثل ماشین بنزینی وکازوئیلی :
    ۱۵۰سال عقب افتادگی خواهیم داشت.
    لطفا شماها پیگیری کنیدتا مسئولین خفته ی ما بهفکباشند وبیدارشوند
    فرداخیلی دیرخواهدشد.

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      علی جان بنظر من از دوستانی که در این زمینه فعالیت دارند دعوت به ارسال مطالب کنید تا ما آنها و طرح ها را در سایت پوشش دهیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.