فروش رولزرویس با قالب بازی تاکسی دیوانه

پلاتینیوم موتور کارز (Platinium Motor Cars) یک دستگاه رولزرویس گوست را به نمایش گذاشته است که دارای رنگ آمیزی بسیار خاصی به شکل تاکسی است.

شرکت پلاتینیوم موتور کارز به عنوان یک فروشنده خودروهای دست دوم گران قیمت این هفته یک خودروی بسیار خاص را به نمایش گذاشته است. این رولزرویس گوست واقعاً غیر عادی و خاص است.

بدنه این خودرو تماما با یک روکش از جنس وینیل (vinyl) پوشیده شده است که به رنگ زرد پوسیده و فرسوده مانند خودروهای تاکسی است.  لوگوی متمایزی که روی درب عقب این خودرو به چشم می‌خورد نیز نشان می‌دهد که این رولزرویس برای ادای احترام به یکی از بازی‌های کلاسیک سگا به نام تاکسی دیوانه (Crazy Taxi) به این شکل در آمده است.

خوشبختانه این رولزرویس همانند خودروی موجود در بازی، در پیاده روها حرکت نمی‌کند و یا رستوران‌های هوای آزاد (رستوران‌هایی که میز و صندلی‌های آن‌ها در بیرون از ساختمان یا در پیاده‌رو است) را به هم نمی‌ریزد. نشریه‌ی اتوبلاگ در مورد این رولزرویس با جاناتان اسمیت از پلاتینیوم موتور کارز صحبت کرده است. اسمیت به ما گفت که مالک این خودرو در بسیاری از گردهمایی‌های خودرویی شرکت می‌کند و قصد داشت در سوم ماه آگوست در فستیوال Motor City Rally نیز شرکت کند. اسمیت توضیح داد که آن‌ها برای این کار نیاز به یک رولزرویس گوست داشتند که در خصوص بالا رفتن کیلومتر آن نگرانی نداشته باشند. همانطور که وی توضیح داد آن‌ها در این رولزرویس از بازی‌های ویدیویی دوران کودکی خود الهام گرفته‌اند. به گفته‌ی اسمیت آن‌ها برای پوشش این رولزرویس با این رنگ از لحاظ زمانی در تنگنا قرار داشتند، به این دلیل که این خودرو تنها دو روز پیش از شروع رالی به دست آن‌ها رسید. اما در نهایت توانستند با کمک شرکت Envy Auto Group تنها در ۳۶ ساعت کار خود را به پایان برسانند. این خودرو علاقه‌ی آن‌ها به شرکت دادن خودروهای جذاب در رالی را نشان می‌دهد.

اسمیت در این مورد گفت که آن‌ها تاکنون تم‌های مختلفی را روی خودروها پیاده کرده‌اند؛ یک آئودی RS7 که دارای رنگ آمیزی مانند خودروی فیلم LoveBug یا یک مرسدس بنز E63 استیشن واگن که رنگ‌آمیزی شبیه به خودروی فیلم Family Truckster داشت. این مرسدس بنز به رنگ سبز زیتونی نقاشی شده بود و در اطراف آن نیز از رنگ چوبی درست مانند خودروی موجود در فیلم استفاده شده بود.

اسمیت همچنین گفت که Motor City Rally تنها رویدادی است که این رولزرویس گوست در آن شرکت خواهد کرد، اما آن‌ها قصد دارند که این خودرو را در همایش Cars and coffee، M1 Concourse و چند رویداد محلی دیگر شهر بیرمنگام انگلستان به نمایش بگذارند.

منبع AUTOBLOG

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.