ب ام و سری ۵ را با پیش‌پرداخت ۲۰۰ میلیون تومانی بخرید

پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب ام و در ایران، شرایط فروش نقدی و اعتباری ب ام و ۵۲۸i را اعلام کرد.

ب ام و سری ۵ سال‌ها است عنوان محبوب‌ترین خودرو ب ام و در جهان را در اختیار دارد و در ایران نیز از دو نسل اخیر آن استقبال بسیار زیادی به عمل آمده است تا جایی که همچنان عنوان محبوب‌ترین سدان لوکس بازار را در اختیار دارد. اکنون پرشیا خودرو شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری این سدان زیبا را برای مدل ۵۲۸i با تیپ Technology اعلام کرده است.
بر اساس بخشنامه فروش پرشیا خودرو، قیمت خرید نقدی ب ام و ۵۲۸i معادل ۴,۴۹۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال است و خودرو با مدل ۲۰۱۶ در مدت ۳۰ روز تحویل خریدار خواهد شد.
در کنار این، پرشیا خودرو شرایط فروش اعتباری متنوعی را نیز برای این خودرو در نظر گرفته است که عملا می‌تواند قشر گسترده‌تری از خریداران محصولات ب ام و را تحت پوشش قرار دهد. بر اساس اعلام پرشیا خودرو، خریداران این خودرو می‌توانند اقساط ۵۲۸i را در بازه‌های ۶، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه پرداخت کنند و در هر یک از این روش‌ها، امکان انتخاب ۳ پیش‌پرداخت مختلف متناسب با درخواست خریدار وجود دارد.
کمترین میزان پیش‌پرداخت برای این خودرو ۲,۰۹۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال است و مبلغ باقی‌مانده باید در مدت ۶ ماه تسویه شود. کمترین میزان اقساط در طرح‌های پرشیا خودرو نیز معادل ۶۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال در طرح اقساط ۲۴ ماهه است. جهت بررسی سایر شرایط فروش ب ام و ۵۲۸i می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

موتور دو لیتری این خودرو با بهره‌گیری از توربوشارژر می‌تواند قدرتی معادل ۲۴۵ اسب بخار تولید کند و گشتاور آن نیز ۳۵۰ نیوتون متر است. ب ام و ۵۲۸i می‌تواند در مدت ۶.۲ ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.
کلیه خودروهای پرشیا خودرو دارای گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰هزار کیلومتری هستند و به‌علاوه خریداران از ۲ سال سرویس رایگان (BSI PLUS) پرشیا خودرو نیز برخوردار خواهند شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش محصولات ب ام و می‌توانید به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.