کادیلاک برنامهٔ ساخت محصولات جدید آیندهٔ خود را اعلام کرد

مدیر اجرایی کادیلاک «Johan de Nysschen» برنامهٔ بروز شدهٔ محصولات آیندهٔ این شرکت که شامل طیف وسیعی از مدل‌های جدید می‌شود را اعلام کرد. وی گفته است که صحبت‌های فراوانی در رابطه با پرچم‌دار جدید کادیلاک که بانام CT8 شناخته می‌شود مطرح و در طرح ساخت این مدل تجدیدنظر شده است. بدین ترتیب این خودرو یک سدان سنتی نخواهد بود و شاید بجای آن یک SUV بزرگ لوکس عرضه شود. ایدهٔ دیگر دراین‌باره نیز ساخت یک کوپهٔ چهاردر به‌عنوان پرچم‌دار جدید کادیلاک است.

کادیلاک 2 - کادیلاک برنامهٔ ساخت محصولات جدید آیندهٔ خود را اعلام کرد

علاوه بر این، Nysschen گفته است که برخلاف حدس و گمان‌ها، مدل XT5 از لیست محصولات آیندهٔ کادیلاک خارج نخواهد شد بلکه یک به‌روزرسانی کلی در آن صورت خواهد گرفت. البته هنوز تاریخ این به‌روزرسانی مشخص نیست و همچنین ممکن است به خاطر تغییرات ظاهری و فنی کلی، نام XT5 نیز تغییر نماید.

کادیلاک 3 - کادیلاک برنامهٔ ساخت محصولات جدید آیندهٔ خود را اعلام کرد

همچنین تأییدشده است که این برند لوکس آمریکایی دو سری سدان جدید با کد Lux 2 و Lux 3 را نیز در آینده معرفی خواهد کرد. احتمالاً یکی از این مدل‌ها پایین‌تر از مدل فعلی ATS قرارگرفته و با مرسدس بنز CLA، ب‌ام‌و سری ۱ یا ۲ و آئودی A3 سدان به رقابت خواهد پرداخت.

کادیلاک 4 - کادیلاک برنامهٔ ساخت محصولات جدید آیندهٔ خود را اعلام کرد

در بخش کراس‌اوورها نیز کادیلاک در حال کار بر روی ساخت دو محصول جدید است که عبارت‌اند از یک کراس‌اوور بزرگ که پایین‌تر از مدل عظیم‌الجثهٔ اسکالید قرار می‌گیرد و یک نمونهٔ کوچک که پایین‌تر از مدل XT5 قرار خواهد گرفت. همچنین به‌روزرسانی عمده و وسیعی نیز در سدان پرچم‌دار فعلی این شرکت یعنی CT6 انجام خواهد گرفت.

کادیلاک 1 - کادیلاک برنامهٔ ساخت محصولات جدید آیندهٔ خود را اعلام کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.