معرفی رسمی از کیا ریو مدل 2017 پیش از نمایشگاه خودرو پاریس

نسل چهارم کیا ریو مشخص است بر خلاف سایر مدل های قبلی آن ظاهری مجلل تر پیدا کرده است.چند روز مانده به افتتاحیه نمایشگاه خودروی پاریس شرکت کیا اقدام به انتشار تصاویر رسمی از این خودرو کرد. این طراحی توسط تیم طراحی این شرکت در خود کره جنوبی انجام شد است.

2017 kia rio 1 - معرفی رسمی از کیا ریو مدل 2017 پیش از نمایشگاه خودرو پاریس

کیا ریو جدید به نظر می رسد به شکل قابل ملاحظه ای هم در داخل و خارج تغییر کرده است  .استفاده از جلو پنجره جدید مشبک و اجزای بروز شده در فیس توانسته است ظاهری گسترده تر و ملایم تر پیدا کند. چراغ های جدید  LED طرح دو تابعی در کنار چراغ های دی لایت طرح جدید LED U نیز به این جذاب تر شدن کمک کرده اند.

[twenty20 img1=”75471″ img2=”75469″ offset=”0.5″]

این تغیرات شامل بخش عقب کیا ریو ۲۰۱۷ نیز می شود.دادن ماشین کیا ریو به لطف این طراحی در دسته B-سگمنت قرار می گیرد. چراغهای عقب دارای طراحی جدید و از نوع LED هستند که به شکل چند فلش به کناره ها هستند که باید در شب بسیار خوب باشند.البته این طرح بشدت من را بیاد طراحی چراغ های عقب محصولات پژو انداخت.

[twenty20 img1=”75473″ img2=”75468″ offset=”0.5″]

در مقایسه کیا ریو ۲۰۱۷ با مدل قبلیش متوجه می شویم که این نسل از نظر ابعادی بزرگتر شده و   ۱۵ میلی متر (نیم اینچ) طولانی تر شده است که در حال طول  ۴۰۶۵ میلی متری (۱۶۰ اینچ) را دارد. فاصله ی دو محور با افزایش ۱۰ میلی متری  (۰.۴ اینچ) به ۲۵۸۰ میلی متر (۱۰۱.۵ اینچ) تغییر سایز داده است.همه اینها موجب افزایش فضای کابین و قرار گیری پاها می شود. البته در کنار افزایش طول و فاصله دومحور عرض این خودرو نیز با افزایش  ۵ میلی متر (۰.۲ اینچ) به ۱۷۲۵ میلی متر (۶۸ اینچ) رسد که سبب عریض تر شدن این خودرو می شود.نکته جالب در این خودرو کاهش ارتفاع ۵ میلی متری (۰.۲ اینچ) است که ارتفاع   کیا ریو را به ۱۴۵۰ میلی متر (۵۷ اینچ) می رساند.که علاوه بر افزایش ظاهر اسپرت تر بخصوص در مدل هاچ بکش موجب افزایش تعادل خودرو می شود.

[twenty20 img1=”75474″ img2=”75470″ offset=”0.5″]

 در داخل کابین این خودرو  به نظر می رسد مجلل تر از قبل شده است و این گفته ما به لطف یک سیستم سرگرمی جدید و حذف برخی از دکمه های فیزیکی است. داشبورد در حال حاضر بیشتر راننده گرا است.در کنار همه اینها استفاده از یک فرمان جدید  با روکش چرمی به وضوح نشانمی دهد شما با یک نسل بالاتر از کیا ریو روبرو هستید.صندلی های جلو نیز دارای سیستم گرم کنندگی ،تریم جدید،چرم مصنوعی مشکی  نیز از سایر موارد جددی در این خودرو هستند.تا نمایشگاه خودروی پارییس صبر پیشه کرده و به همین اطلاعات بسنده خواهیم کرد.

2017 kia rio 3 - معرفی رسمی از کیا ریو مدل 2017 پیش از نمایشگاه خودرو پاریس

 در بخش موتور باید به این نکته اشاره کنیم که خودروی جدید کیا ریو مدل ۲۰۱۷ دارای یک موتور ۱۰۰۰ سی سی از نوع جی دی ای تی بهره می برد که می تواند توان ۱۰۰ اسب بخار و ۱۲۰ اسب بخار را بسته به مدلش تولید کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.