معرفی فیس لیفت جک S3 در نمایشگاه خودروی چنگدو چین (Facelifted JAC S3)

جک S3 یکی از خودرو های محبوب و البته خوش چهره ساخت کشور چین است.در نمایشگاه خودروی چنگدو فیس لیفت جدید این خودرو با نام JAC Refine S3  معرفی شد.خودرویی که در تایپ SUV است و شاید بتوان گفت قشنگ ترین کپی بردای از محصولات هیوندای است. جک S3 جدید ظاهری بسیار شبیه به جک S5 دارد.

فیس لیفت جک S3 2 - معرفی فیس لیفت جک S3 در نمایشگاه خودروی چنگدو چین (Facelifted JAC S3)

جک S3 قرار است با طراحی و ظاهری بروز شده در سال ۲۰۱۷  وارد بازار شود.این بروز رسانی ها شامل طراحی جلو پنجره مشبک بروز شده با سه خط مواری برجسته براق کرومی است که در کنار چراغ های کشیده جلوی جدید  ظاهر بسیار خوب و خشنی را ارائه کرده است.در ضمن از نکات مهم اضافه شدن چراغ های مه شکن مثلثی بسیار زیبا و جذاب است که در نوع خود خاص است. چراغ های جدید عقب، ضربه گیر جدید، و یک فضای داخلی به روز شده نیز از دیگر تغیرات ظاهری خودرو است. آرم شرکت JAC در وسط جلو پنجره نیز جدید شده است.

فیس لیفت جک S3 5 - معرفی فیس لیفت جک S3 در نمایشگاه خودروی چنگدو چین (Facelifted JAC S3)

قیمت  فیس لیفت جک S3 چیزی در حدود  ۶۵،۸۸۰ یوان در مدل پایه و ۸۸،۸۰۰ یوان در مدل فول آپشن خواهد بود.صفحه نمایش لمسی ۸ اینچ جدید، صفحه نمایش TFT پشت فرمان،  افزایش کیفیت مواد داخل کابین، دوخت داخل کابین قرمز،استفاده از داشبورد با جنس فیبر کربن،ریل های سقفی جدید و بزرگتر، و ترمز با کالیپر قرمز از سایر بروز رسانی های این خودرو می باشد.

فیس لیفت جک S3 4 - معرفی فیس لیفت جک S3 در نمایشگاه خودروی چنگدو چین (Facelifted JAC S3)

در زیر کاپوت  جک S3 فیس لیفت شده از موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی با ۱۱۳ توان خروجی  ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر استفاده می شود.این نیرو بوسیله گیربکس ۶ سرعته دستی و یا اتوماتیک CVT به چرخ ها منتقل می شود.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.