بررسی مرسدس بنز E کلاس All Terrain مدل 2017 (Mercede Benz E Class)

مرسدس بنز E-Class خودرویی مخصوص به جاده های ناهموار و  آسفالت نشده ،جاده های شیب دار، جاده های برفی و   مارپیچ است.با مرسدس بنز E کلاس جدید می توانید مسیرهای دشوار را براحتی و به لطف سیستم  ۴MATIC  که نوعی سیستم ۴ چرخ محرک است طی کنید.

Mercedes Benz E Class All Terrain 2017 1280 01 - بررسی مرسدس بنز E کلاس All Terrain مدل 2017 (Mercede Benz E Class)

 ظاهر موج دار با رینگ های بزرگتر نسبت به مدل های همرده اش و افزایش فاصله خودرو از زمین و تقویت سیستم تعلیق این خودرو را انعطاف پذیر کرده است.ظاهر قدرتمند و قوی که آن را از مرسدس بنز های کلاسیک متمایز می کند. طراحی  لوکس و مدرن سبب دلفریب تر شدن این خودرو می شوند.

Mercedes Benz E Class All Terrain 2017 1280 0f - بررسی مرسدس بنز E کلاس All Terrain مدل 2017 (Mercede Benz E Class)

جلو پنجره ای مشبک دو باله ای با ستاره بنز در وسط در کنار سپر جلو بروز شده و دارای قاب جدید کرومی که در پایین تر از مکان قبلی است به قوی شدن ظاهر خودرو کمک می کند. قسمت بالای سپر جلو سه بخشی است که توسط دو  خط موازی کرومی متمایز شده اند.

Mercedes Benz E Class All Terrain 2017 1280 0e - بررسی مرسدس بنز E کلاس All Terrain مدل 2017 (Mercede Benz E Class)

در نمای کناری وجود زوار های کرومی در در پنجره و رینگ ۲۰ اینچی که واقعا نمای زیبایی به این خودرو داده اند خود نمایی می کنند.حال به عقب خودرو می رویم جایی که سپر عقب با رنگ مشکی رنگ و فلپ کرومی خود نمایی می کند و در خود دو خروجی اگزوز را نیز جای داده است.

Mercedes Benz E Class All Terrain 2017 1280 1a - بررسی مرسدس بنز E کلاس All Terrain مدل 2017 (Mercede Benz E Class)

فضای داخلی شامل اتصالات و دکمه های آلومینیوم کربن ، پدال اسپرت فولادی،تشک کف با حروف دوخته شده ی  All Terrain در کنار  طراحی داخلی آوانگارد سبب ایجاد یک نمای منحصر به فردشده اند.رودری ها و قسمتی از داشبورد دارای روکش چوبی شیک و خاص هستند به شکلی  که شما علاوه بر داشتن یک کابین مدرن ولوکس با ذات کلاسیک کابین های مرسدس بنز بیشتر آشنا خواهید شد.صندلی های عقب دارای نسبت تاشوندگی  ۴۰:۲۰:۴۰ هستند و در کل باید بگویم که این خودرو نمونه ای از ایمنی، آسایش و راحتی است.

Mercedes Benz E Class All Terrain 2017 1280 05 - بررسی مرسدس بنز E کلاس All Terrain مدل 2017 (Mercede Benz E Class)

موتور مورد استفاده از نوع ۲.۰ لیتری بنزینی چهار سیلندر با خروجی های ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۱ پوند-فوت گشتاور و همچنین ۲۱۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور است. البته در مدل فول این خودرو از موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر استفاده می شود که درارای قدرت ۳۳۳ اسب بخار و ۳۵۴ پوند فوت گشتاور است.سیستم محرک محور ها از نوع ۴MATIC است.

Mercedes Benz E Class All Terrain 2017 1280 1f - بررسی مرسدس بنز E کلاس All Terrain مدل 2017 (Mercede Benz E Class)

در بحث موتور های بنزینی مرسدس بنز E کلاس All Terrain جدید در مدل  ۴MATIC E 220 دارای موتور ۱۹۴ اسب بخار دیزلی با چهار سیلندر است که به تازگی در این شرکت تولید شده است.شتاب ۰ تا ۱۰۰ مرسدس بنز E کلاس All Terrain در ۶ ثانیه  و دارای بیشترین سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ثانیه است.

Mercedes Benz E Class All Terrain 2017 1280 06 - بررسی مرسدس بنز E کلاس All Terrain مدل 2017 (Mercede Benz E Class)

 موتور دیزلی شش سیلندر نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است که دارای ۲۵۸ اسب و ۴۵۷ پوند فوت خروجی است.همه مدل های این خودرو مجهز به گیربکس ۹ سرعتهG-TRONIC   هستند.

Mercedes Benz E Class All Terrain 2017 1280 07 - بررسی مرسدس بنز E کلاس All Terrain مدل 2017 (Mercede Benz E Class)

این خودرو دارای ویژگی خوب  DYNAMIC SELECT یا حالت دینامیکی خودرو است  و این آپشن به صورت استاندارد در تمامی مدل ها وجود دارد. این ویژگی مرسدس بنز E کلاس All Terrain مدل ۲۰۱۷ قادر می سازد تا شما براحتی پنج حالت رانندگی را تجربه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.