رونمایی رسمی جیپ از کامپس 2017/ عکس

پس از خداحافظی جیپ با ۲ مدل “پاتریوت” و “کامپس” این خودروسازی تلاش کرد تا به سمت جایگزین‌های کوچک‌تر و کامپکت حرکت کند. مدل ۲۰۱۷ کامپس جیپ که اخیرا از آن رونمایی شده است، کوچک‌تر شده و حدواسطی بین مدل “رنگید” و “گرند چروکی” به شمار می‌آید.

با وجود اینکه تصاویر زیاد و غیر رسمی در هفته‌های گذشته از این مدل ۲۰۱۷ جیپ در فضای مجازی دیده شده، اما اینک جیپ به شکل رسمی از شاسی‌بلند جدیدش رونمایی کرده و خبر از تولید و مونتاژ این محصول در “گوایانا” Goiana برزیل داده است.

با توجه بیشتر این خودرو یادآور مدلی جمع و جور و کامپکت از مدل گرند ‌چروکی است. از طرفی این خودرو ترکیبی از ویژگی‌ها و مشخص‌های رنگید و چروکی را توامان از آن خود کرده است. مدل ۲۰۱۷ کامپس براس اولین بار در نوامبر گذشته در نمایشگاه خودرویی لوس‌آنجلس به نمایش درآمد و قرار است در سه ماهه اول سال آینده در آمریکای شمالی به فروش برسد.

این مدل جیپ یک شاسی‌بلند کامل با بهره‌وری سوخت مناسب است و تا کنون مشتریان زیادی از ۱۰۰ کشور جهان خواهد داشت. مدل امریکای شمالی این جیپ در مکزیک ساخته خواهد شد. براساس نسخه توسعه یافته رنگید مدل کامپس ۲۰۱۷ جیپ به یک موتور ۲.۴ یا ۲ لیتری توربوشارژ مجهز می‌شود. این خودروها به یک سامانه انتقال قدرت ۹ سرعته در آمریکا و کانادا مجهز خواهند شد.

 جایگزینی این پلتفرم با پلتفرم بزرگ‌تر فعلی مدل‌های پاتریوت و کامپاس می‌تواند منجر به کاهش وزن و دینامیک بهتر خودرو گردد. علاوه بر این، می‌توان انتظار داشت که یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری با تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژر در ترکیب با یک گیربکس ۹ سرعته خودکار یا ۶ سرعته دستی، ترکیبی کارآمد و مقرون به صرفه را ایجاد نمایند.

جیپ کامپس 2 - رونمایی رسمی جیپ از کامپس 2017/ عکس جیپ کامپس 3 - رونمایی رسمی جیپ از کامپس 2017/ عکس جیپ کامپس 1 - رونمایی رسمی جیپ از کامپس 2017/ عکس

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.