معرفی کیا ریو مدل 2018 در پاریس (Kia Rio)

پاریس، فرانسه جایی که در روز جمعه کیا ریو مدل ۲۰۱۸ با یک نمایش زیبا و درخشش به همگان معرفی شد.کیا ریو پرفروش مدل کیا در  بستر فروش جهانی است. نسل قبلی در حدود سال ۲۰۱۱ تولید شده بود اگر چه در طول این چند سال نیز گاها دستخوش تغییرات می شد.

کیا ریو مدل 2018 1 - معرفی کیا ریو مدل 2018 در پاریس  (Kia Rio)

ریو جدید بهار آینده در کشور کانادا به عنوان یک مدل ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد و دارای بدنه با طراحی جدید ،قوی تر،با   فاصله بین دو محور طولانی تر شده در حدود ۱۰ میلی متر  ،طول افزایش یافته ۱۵ میلی متر و ارتفاع نیز در حدود  ۵ میلی متر کاهش داشته است.این یعنی خودرویی پاییدار تر و بزرگتر.

کیا ریو مدل 2018 10 - معرفی کیا ریو مدل 2018 در پاریس  (Kia Rio)

ساختار کیا ریو ۲۰۱۸  در مقایسه با نسل قبل خود در حدود  ۳۳٪ مقاوم شده است و این بدلیل استفاده از ورق های فولادی جدید با مقاومت بالاتر در بدنه است .این تغیر سبب شده است تا شما خودرویی امن تر داشته باشید که در کنار استفاده از سیستم های کمک رانندگی الکترونیکی مانند هشدار برخورد به جلو با تشخیص عابر پیاده و هشدار خروج از خط بخوبی در دسته خودرو های ایمن قرار خواهد گرفت و باید گفت که کیا دیگر یک خودروی سواری ارزان قیمت نیست.

کیا ریو مدل 2018 4 - معرفی کیا ریو مدل 2018 در پاریس  (Kia Rio)

سیستم تعلیق و فرمان این خودرو به طور کامل به منظور افزایش راحتی و دینامیک رانندگی بازسازی شده است. رینگ خودرو نیز بروز شده و ۱۷ اینچی خواهد بود.

کیا ریو مدل 2018 6 - معرفی کیا ریو مدل 2018 در پاریس  (Kia Rio)

در داخل کابین خودرو از آخرین نسل سیستم سرگرمی کیا استفاده می شود  که شامل یک صفحه نمایش لمسی پنج اینچی و سیستم صوتی استریو با شش بلندگو،صفحه نمایش هفت اینچی،رابط  اپل CarPlay و Android اتو ، پورت USB برای شارژ دستگاه های قابل حمل استفاده می شود.

کیا ریو مدل 2018 8 - معرفی کیا ریو مدل 2018 در پاریس  (Kia Rio)

در بخش فنی و موتوری کیا ریو مدل ۲۰۱۸  از سه موتور زیر  بهره می برد :

  • موتور ۱.۲  لیتری ۴ سیلندر  با خروجی ۸۴ اسب بخار متصل به گیربکس  ۵ و ۶ سرعته دستی
  • موتور ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر  با خروجی ۱۰۰ اسب بخار  متصل به گیربکس  ۴  سرعته اتوماتیک
  • موتور ۱.۴ لیتری توربودیزل  ۴ سیلندر  با خروجی ۷۰ اسب بخار متصل به گیربکس ۴  سرعته اتوماتیک
  • موتور ۱.۲  لیتری ۴ سیلندر  با خروجی ۹۰  اسب بخار و  ۱۷۷ گشتاور  نیوتن بر متر متصل به گیربکس  ۵ و ۶ سرعته دستی
  • موتور ۱.۰ لیتری توربوشارژ   ۳ سیلندر  با خروجی ۱۲۰  اسب بخار و ۱۲۷ گشتاور  نیوتن بر متر متصل به گیربکس  ۵ و ۶ سرعته دستی

گالری تصاویر کیا ریو مدل ۲۰۱۸

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.