بررسی تخصصی لکسوس IS مدل 2017 (Lexus IS )

فیس لیفت لکسوس IS در اصل نسل سوم از این خودرو است که در دسته ی  خودروهای اسپرت قرار است وارد بازار شود.خودروی محبوب و پر فروش لکسوس IS از نظر طراحی کاملا دگرگون شده است.در قسمت جلویی خودرو از  فیس عریض و بزرگ با  جلو  پنجره مشبک دوکی شکل که تقریبا می توان گفت تمام جلوی خودرو را در بر می گیرد بهرمند است.

Lexus IS 2017 1280 0e - بررسی تخصصی لکسوس IS مدل 2017  (Lexus IS )

 لکسوس IS  در دو تیپ  SPORT و F  وارد بازار خواهد شد که در مدل ۲۰۱۷ بدلیل بروز رسانی های انجام شده سبب بهبود در کیفیت سواری، کنترل بدنه، کشش عقب و ثبات در جاده  و همچنین پاسخ  فرمان بهتر شده است.

Lexus IS 2017 1280 0c - بررسی تخصصی لکسوس IS مدل 2017  (Lexus IS )

چراغ جلو چراغ تغییر شکل پیدا کرده اند و علاوه بر برجسته شدن و عریض شدن کمی به داخل نیز عقب نشینی کرده اند. شکل چشم نواز دی لایت ها  (DLR) در کنار این فیسس لیفت جدید بخوبی خود نمایی می کندسپر جدید با دریچه های ورودی هوای بسیار زاد ظاهری حجومی تر و قوی تر پیدا کرده اند.

Lexus IS 2017 1280 06 - بررسی تخصصی لکسوس IS مدل 2017  (Lexus IS )

در کل به روز رسانی ها در  لکسوس IS جدید  شامل چراغ های جلوی کوچکتر ، ضربه گیر کاملا جدید، و چراغهای عقب جدید هستند.همچنین جلو پنجره مشبک حجیم و  جسورانه است که کاملا گسترده و عظیم و البته از جنس خوب کروم است که در نوع خود جدید است .

Lexus IS 2017 1280 03 - بررسی تخصصی لکسوس IS مدل 2017  (Lexus IS )

در داخل کابین خودرو نیز بروز رسانی هایی مهمی همانند اضافه شدن صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی رابط لمسی (RTI) بر روی کنسول وسط،روکش چرمی،ساعت آنالوگ ، فرمان اسپرت و پدال سوراخ دار اسپرت استیل برای افزایش عکس العمل بیشتر راننده قرار دارد.

Lexus IS 2017 1280 22 - بررسی تخصصی لکسوس IS مدل 2017  (Lexus IS )

لکسوس IS مدل ۲۰۱۷ در زیر کاپوت خود دارای دو موتور است .موتور اول از نوع  هیبرید ۲.۵ لیتری با ۴ سیلندر و دارای چرخه ی اتکینسون است که در کنار خود موتور الکتریکی کمکی دیگر را همراهی می کند.سیستم زمان بندی سوپاپ ها در این موتور از نوع VVT-I هوشمند می باشند که از تکنولوژی تزریق D-4S بهره خواهد برد.

Lexus IS 2017 1280 0f - بررسی تخصصی لکسوس IS مدل 2017  (Lexus IS )

موتور دوم برای این خودرو از نوع ۲.۰ لیتری با ۴ سیلندر و دو اسکرول از نوع توربوشارژ است .زمان بندی سوپاپ از نوع VVT-IW که به کمک سیستم تزریق مستقیم D-4ST می تواند سوخت را با فشار بالا به داخل سیلندر تزریق کند.خروجی این موتور ۲۴۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۳۵۰ نیتون بر متر در ۴۴۰۰ دور بر دقیقه است .هر دو موتور مجهز به گیربکس ۸ سرعته اسپرت هستند.

Lexus IS 2017 1280 08 - بررسی تخصصی لکسوس IS مدل 2017  (Lexus IS )

لکسوس IS در بخش ایمنی دارای موارد ایمنی نظیر سیستم (PCS)، سیستم تشخیص عابر پیاده،سیستم هشدار  خروج از خط ( LDA)، سیستم کمک فرمان،نور بالای اتوماتیک (AHB)،کروز کنترل تطبیقی و فرمان برق (EPS) است.

گالری تصاویر  لکسوس IS مدل ۲۰۱۷

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.