آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی پاریس ( Audi RS3 On Paris Auto Show)

آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ محبوب در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد.خودرویی که تقریبا در اکثر قسمت های بدنه بروز شده است.فیس جلو جدید و تهاجمی شده است و این بدلیل بکار بردن دریچه های  مصرف هوای بزرگتر و مش های  لانه زنبوری در جلو پنجره مشبک. می باشد.همچنین در نمای پشتی از    اسپویلر عقب، و یک سیستم اگزوز دوگانه عظیم جدید استفاده کرده است.

2017 audi rs3 sedan paris motor show 1 - آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی پاریس ( Audi RS3 On Paris Auto Show)

داخل کابین بسیار به آئودی   RS3 اسپرت بک شبیه است. . مواردی همانند استفاده از چرم ناپا  برای صندلی های اسپرت و فرمان آلکانترا که بهمراه پدال استیل نمای لوکس و اسپرت دارد.با اضافه شددن سیستم انتخاب حالات  رانندگی، راننده می‌تواند فرمان، گیربکس، موتور و اگزوز را به‌صورت دلخواه خود تنظیم کند.

2017 audi rs3 sedan paris motor show 2 - آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی پاریس ( Audi RS3 On Paris Auto Show)

دیسک‌های فیبر کربن،رینگ‌های ۱۹ اینچی، سپر جلوی جدید،اسپلیتر جدید،ورودی‌های هوای بزرگ‌تر،رکاب‌های جانبی اسپرت،دیفیوزر بزرگ برای عقب و استفاده از  سر اگزوزهای جدید از سایر بروز رسانی ها در این خودرو هستند.

2017 audi rs3 sedan paris motor show 4 - آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی پاریس ( Audi RS3 On Paris Auto Show)

در زیر کاپوت آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ از  یک موتور ۲.۵ لیتری پنج سیلندر  توربوشارژ با توان تولید حدود ۴۰۰ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور  به همراه یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه  اتوماتیک و  سیستم  Quattro چهار چرخ محرک و دیسکی  استفاده می کند..شتاب ۰ تا ۱۰۰ در این خودرو ۴.۱ ثانیه می باشد و در ادامه می تواند به بیشترین سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.