سوزوکی ایگنیس مدل 2017 در نمایشگاه پاریس ( Suzuki Ignis On Paris Auto Show)

خودروی ریز جسه سوزوکی ایگنیس امروز در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد.خودروی که نشان از طراحی یکپارچه این شرکت دارد و بخوبی در زیر چراغ های نمایشگاه پر زرق و برق پاریس خود نمایی کرد.در اصل سوزوکی ایگنیس با طراحی الهام گرفته شده  از مدل هایی مانند نسل اول Cervo و Vitara گویا توانسته شعله جدیدی از موفقیت برای این شرکت رقم بزند.

2016 suzuki ignis paris motor show 2 - سوزوکی ایگنیس مدل 2017 در نمایشگاه پاریس ( Suzuki Ignis On Paris Auto Show)

فاصله  سوزوکی ایگنیس جدید از زمین ۱۸۰ میلی متر (۷ اینچ) است که این خودرو  قادر می کند تا در مسیر های  و جاده های ج سخت راحت تر به حرکت در آید.سیستم محرک خودرو از نوع چهار چرخ است که این خودرو قادر می سازد تا  به هدایت گشتاور به محور جلو و عقب هر زمانی که لازم باشد بپردازد. انتقال قدرت در  سوزوکی ایگنیس مدل ۲۰۱۷ توسط گیربکس پنج سرعت دستی، و یا خودکار انجام می شود.

2016 suzuki ignis paris motor show 5 - سوزوکی ایگنیس مدل 2017 در نمایشگاه پاریس ( Suzuki Ignis On Paris Auto Show)

 در زیر کاپوت این خودرو یک موتور بنزینی ۱.۲ لیتری وجود دارد  که می تواند با یک سیستم پلاگین ترکیبی شامل یک موتور برقی مجهز به  باتری لیتیوم یون قدرت خروجی معادل ۶۶ کیلووات (۸۸ اسب بخار) و ۸۸ پوند فوت (۱۲۰ نیوتن متر گشتاور) تولید کند و همین قدرت و گشتاور منجر به داشتن شتاب ۰ تا ۱۰۰ نچندان مناسب ۱۱.۵ ثانیه  و بیشترین سرعت ۱۶۵ کیلومتر در ساعت دست یابد.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.