خودروی برقی مازراتی EV مدل 2020 (Maserati EV)

وقتی که بزرگان صنعت خودرو و البته نظام جهانی در جهت خودرو های پاک می روند تا زمین را از آلودگی نجات دهند بی شک غول هایی همانند  مازراتی دوست ندارند که از این مسیر عقب بمانند.همانگونه که اطلاع دارید بسیاری از کشور ها در حال وضع قوانینی هستند تا سال ۲۰۲۵ و نهایتا ۲۰۳۰ نقطه ی مرگی باشد برای خودرو های سوخت فسیلی .در همین بازار داغ خودرو های برقی شرکت مازارتی اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۰ خودروی برقی خود را با نام مازراتیEV وارد بازار فروش خواهد کرد.

 

«روبرتو فدلی»، رییس بخش مهندسی FCA می‌خواهد در اسرع وقت این خودرو را عرضه کند. او در مصاحبه‌ای با این مجله گفت: «من فکر می‌کنم ما تا قبل از ۲۰۲۰ یا شاید ۲۰۱۹ چیزی برای معرفی داشته باشیم. ما داریم تلاش می‌کنیم تا برای معرفی و نمایش این خودرو در چند سال آینده آماده باشیم.»

 

فدلی می‌گوید اولین خودروی برقی یک SUV یا سدان بزرگ نخواهد بود بلکه یک مدل کوچک و کم حجم بوده و شاید یک GT باشد. مازراتی یکی از آخرین شرکت‌هایی است که می خواهد خودروی برقی تولید کند، بنابراین در نظر دارد، چیز متفاوتی به بازار بیاورد. فدلی اظهارات انتقادآمیزی هم نسبت به تسلا، پیشگام‌ترین شرکت سازنده خودروهای برقی داشت، او گفت: «عملکرد و کیفیت محصولات تسلا مثل محصولات شرکت‌های آلمانی در دهه ۷۰ میلادی می‌ماند. آنها بهترین نیستند.»

تصاویر این خودرو را می توانید مشاهد کنید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.